Yalova International Bikerfest FOTOĞRAFLARI...

Katılım
21 Ocak 2009
Mesajlar
91
kanku yapalım renkte siyah beyaz olsun ortada ahududu tutan bi motorcu dursun kafada kask,suda batmayan adamıda tanıtımda kullanalım..muhahahahah :mrgreen:
ya o değilde kızlar çıkınca herkes makinalara hücum ettiydi sanki beyonce sahneye çıkmış gibi hani o resimler..yayınlayın ama aaaaa..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
856
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kanka şuan herkes makinesinden cektiği video ve fotolarla manual takılıor:) muhtemelen buğulu olarak gelecektir tüm video ve fotoğraflar:queen::queen:
ayrıca sudabatmayan adamı minimum etkinlikte kullanmak daha sağlıklı olacaktır bence...

dipnot: Azizim artık gsr600ün yok, profil bilgilerini bi güncellesen diyorum!!! :D

bluebox bul bizi:D öptük seni:D
 
Katılım
18 Tem 2009
Mesajlar
2
gecen sene çınarcık harikaydı arkadaşlar bu sene neden butarafa gelmediniz şasıyorum size ney se birdahaki sefere inşallah. üzüzcü olayı yaşayan arkadaşımızada geçmiş olsun
 
Katılım
21 Ocak 2009
Mesajlar
91
kanka şuan herkes makinesinden cektiği video ve fotolarla manual takılıor:) muhtemelen buğulu olarak gelecektir tüm video ve fotoğraflar:queen::queen:
ayrıca sudabatmayan adamı minimum etkinlikte kullanmak daha sağlıklı olacaktır bence...

dipnot: Azizim artık gsr600ün yok, profil bilgilerini bi güncellesen diyorum!!! :D

bluebox bul bizi:D öptük seni:D

:queen::cherry: .. aynen kanku herkese kolay gelsin o zaman bekliyoruz fotoları müsait olduğunuz zaman.. :cherry:
oke hallediorm smdi..
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
iyisiyle kötüsüyle bir festival daha geldiii geçtii.. inşallah bidahaki böyle olmaz yoksa tarihin tozlu sayfalarında yer alır motofest yalova..:pale:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
856
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kusarken cekemedik ya,, çok üzülüyorum :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
856
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kötüye bişey olur mu? :p

Dipnot : oziciğimm öptüm :queen:
 
Katılım
29 Eki 2008
Mesajlar
1,737
bune yaa hem gidiyonuz hemde kusup duruyonuz :)

ulen ben gelmedimya ondan böle *ok geçmişdir :p
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
815
harbiden sönük geçmiş biz mt olarak toplansak o festifaldekilerden fazla olurduk:farao::farao:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
856
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla canım allah ın işi bu belli olmaz kötüye mi vurur iyiye mi artık...ama benden sana tavsiye profilinden baktım yaşıtımmışsın, çok genciz daha, bir şey olur mu olmaz mı diye böyle hatalar yapıp şansı zorlamaya değmez bak hayat güzel, gel vazgeç yol yakınken :p:p:queen::queen::queen:

profil bilgilerim ruhani bilgilerimi yansıtıyor, birde TC kimlikbilgilerime bakmak lazım :p ayrıca sen benim profilimi ne gezion benden izinsiz :queen::queen::queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:44 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:44 AM ----------

Ne oluyo len burada.

Korkut Abey,
ölümle tehdit ediliyorum :salut::salut::salut:

:queen:
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
gecen sene çınarcık harikaydı arkadaşlar bu sene neden butarafa gelmediniz şasıyorum size ney se birdahaki sefere inşallah. üzüzcü olayı yaşayan arkadaşımızada geçmiş olsun

selim abi bu işi organize edenlerde hata.. gidenler FEstival görmek FEstivali Yaşamak Açısından boşu boşuna gitmiş oldu. Onca Yolu Teptiler... İyi ki Gitmemişim valla, Onca Yolu Tepip birde geri DÖnmesi Vardı.:bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
selam arkadaşlar evet gercekten kötünün kötüsü bir festival dı. Yani gözünü seveyim sapanca festivalinin o gün orayı beğenmezken bu gün arar olduk .sen uluslar arası bır festival düzenlıyorsun bu işler o kadar basit değil arkadaşlar ALLAH tan yabancı kimseler yoktu varsada rezıl olduk . İst. mt zaten her akşam fındıklıda festival yapıyor sadece alanları dar okadar ama manzara boğaza karşı yine de beş sıfır önde festıval dendiğinde hele hele motosıklet festıvali olduğunda motosıklet ile ilgili stand lar dergi standları giyim aksesuar standları olabılmeli biz bol bol egzost sesi duyduk fetival düzenlıyorsun güvenlık sıfır nokta sıfır ha bişeymi oldu hayır ama olmalımıydı.genelde festıval alanında motoruyla kendi capında kendi motorlarıyla bir oraya bir buraya cirit atıp dururlar ambulans olmalımıydı evet olmalıydı yada benmi göremedim eğlenceler düzenlenır küçük yarışlar organızasyon edılır milleti keyıflendırırsın oda yok sağolsun dansçı arkadaşlara sağolsun pisti dolduran ist. mt ye zaten mevki den hiç bahsetmıyorum fıs fıs fıslayan bok böcekleri manzara yok ortalık ot pislik içinde güneş tepenızde neyse herkezi memnun edmezsınız tabi ama yalova fetivaline büyük geçmiş olsun :farao:
 
Katılım
6 Ağu 2008
Mesajlar
166
abi yabancı kimse yoktu diyorsunda adamlar almanyadan kalkmış gelmişlersa
 
Katılım
3 Eki 2008
Mesajlar
6,477
festivalmi hani nerde!!!!!!(teleskopla bakan smile)

mangal, sabah 5'e kadar süren güzel muhabbet, 2 parti okey, mükemmel pazar sabahı kahvaltısı ve emrelerin nişan edasında geçen pist mevzularıda olmasa harbiden mükemmel küfür ederdim...
idda ediyorum ben daha iyisini yapardım...
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
festivalmi hani nerde!!!!!!(teleskopla bakan smile)

mangal, sabah 5'e kadar süren güzel muhabbet, 2 parti okey, mükemmel pazar sabahı kahvaltısı ve emrelerin nişan edasında geçen pist mevzularıda olmasa harbiden mükemmel küfür ederdim...
idda ediyorum ben daha iyisini yapardım...

dedıkya kardeşim ist. mt. fındıklıda boğaza karşı her akşam festıval yapıyor:cat:
 
Katılım
17 Ara 2008
Mesajlar
7,327
festivalmi hani nerde!!!!!!(teleskopla bakan smile)

mangal, sabah 5'e kadar süren güzel muhabbet, 2 parti okey, mükemmel pazar sabahı kahvaltısı ve emrelerin nişan edasında geçen pist mevzularıda olmasa harbiden mükemmel küfür ederdim...
idda ediyorum ben daha iyisini yapardım...

Festival festival dediler bende bişi var sandım.. Pazar günüm o festivalden daha iyi geçti şelepsizim..

dedıkya kardeşim ist. mt. fındıklıda boğaza karşı her akşam festıval yapıyor:cat:

bizde böle usta hergün party... :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst