- Katılım
- 8 Ocak 2008
- Mesajlar
- 3,328
daga evvel de dedikleri gibi resimlerden anlaşılan festival alanı olucak yer degil heralde hayırlısı :silent:
hayırlısı artık ama bidahaki festivali çok etkilr bu durum
daga evvel de dedikleri gibi resimlerden anlaşılan festival alanı olucak yer degil heralde hayırlısı :silent:
hayırlısı artık ama bidahaki festivali çok etkilr bu durumale:
bilemiyorumm sponsorda yok busene 2 3 standand kurulmuşş müzüik sistemi iidi artık bekle ve gör olayı 1olira alıyorlar
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:02 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:01 PM ----------
zaten sanırım yerden yere vuracaklar kaçınılmaz sonn
Mezütcüm; abi biraz yorumlara baktım şimdi ? Balata spreyi için balatayı köreltiyor yazmıslar ?
Kullanan var mı bildiğin memnun kalan ? Varsa Alallım 7 Liralık olanı![]()
Arkadaslar ne ladar kalabalık olmasa da ; Yine içeride tatlı bir hava var.. Bu arada bu aksam gelemiyorum; Yarın sabah 11 gibi orda olacağım dostlarım![]()