Yalova International Bikerfest FOTOĞRAFLARI...

Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
bilemiyorumm sponsorda yok busene 2 3 standand kurulmuşş müzüik sistemi iidi artık bekle ve gör olayı 1olira alıyorlar

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:02 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:01 PM ----------

zaten sanırım yerden yere vuracaklar kaçınılmaz sonn
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
bilemiyorumm sponsorda yok busene 2 3 standand kurulmuşş müzüik sistemi iidi artık bekle ve gör olayı 1olira alıyorlar

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:02 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:01 PM ----------

zaten sanırım yerden yere vuracaklar kaçınılmaz sonn

bizim ekip gitsin gelsin de istanbulda kendi festivalimizi yaparız haftaya şilede inş :rendeer:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Mezütcüm; abi biraz yorumlara baktım şimdi ? Balata spreyi için balatayı köreltiyor yazmıslar ?

Kullanan var mı bildiğin memnun kalan ? Varsa Alallım 7 Liralık olanı :)
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
Mezütcüm; abi biraz yorumlara baktım şimdi ? Balata spreyi için balatayı köreltiyor yazmıslar ?

Kullanan var mı bildiğin memnun kalan ? Varsa Alallım 7 Liralık olanı :)

bi bilgim yok o konuda ama sen frenlerim iidedin ama adamlar çıkarmış satıyor faydası varki satıyorr.. yinede sen bilirsin
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
sabah yola çıktım yalova fgestivaline giderken çok kalabalık tanıdıkları nasıl bulurum diye düşünüyordum,alana geldim kimse yok sanki hayalet şehir hiç böle festival görmemiştim,neyse 1-2 tanıdık gördüm de zaman geçiyor,çok tatsız bi festival,akşama rock gecesi varmış belki gelen artar,iyiki günübirlik gelmişim çadırı getirmemişim.

işte sönük festivalin durgun fotoları

Photo-0020-1.jpg

Photo-0021-1.jpg

Photo-0022-1.jpg

Photo-0023-2.jpg

Photo-0024.jpg

Photo-0025.jpg

Photo-0026.jpg

Photo-0027.jpg

Photo-0028.jpg

Photo-0029.jpg

Photo-0030.jpg

Photo-0031.jpg

Photo-0032.jpg
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Tem 2008
Mesajlar
1,800
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Şu Resimlere Bakarak Türk Kahvesi içmek Ne Zevkliymiş yau :)
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
ben gitmicem abi gidecektim bu aksam yola cıkacaktım sürpriz yapacaktım vazgeçtim valla.
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
Cok tatsıs görünüyor ya :S yeni bi rotamı cizsem kendime gezi icin ne yapsam :S ne var ne yok icerde aceba
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Arkadaslar ne ladar kalabalık olmasa da ; Yine içeride tatlı bir hava var.. Bu arada bu aksam gelemiyorum; Yarın sabah 11 gibi orda olacağım dostlarım :)
 
Katılım
17 Nis 2008
Mesajlar
528
geçen seneki festivalden sonra ,bu senenin böyle sönük geçmesi bence normal
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
851
Yalova festivalinden karaler

Bu gün festival alanında çektiğim kareler. Gece kalamadım, umarım daha iyidir ,çünkü gündüz çok sönüktü.


DSCN5444.jpg

DSCN5443.jpg

DSCN5442.jpg

DSCN5441.jpg

DSCN5440.jpg

DSCN5439.jpg

DSCN5438.jpg

DSCN5436.jpg

DSCN5435.jpg

DSCN5434.jpg

DSCN5433.jpg

DSCN5432.jpg

DSCN5431.jpg

DSCN5430.jpg

DSCN5428.jpg

DSCN5427.jpg

DSCN5426.jpg

DSCN5425.jpg

DSCN5423.jpg

DSCN5422.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:04 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:47 PM ----------

DSCN5421.jpg

DSCN5420.jpg

DSCN5419.jpg

DSCN5418.jpg

DSCN5417.jpg

DSCN5410.jpg
 
Katılım
28 Eyl 2007
Mesajlar
521
elıne saglık abıcım.Ne yazıkkı ben cok ıstesemde gıdemedım.Umarım gıdenler gusel vakıt gecırır...
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Festival fotoları ile ilgili bir konu zaten vardı :)

Güzel Kareler :) Yarın sabah ben de ordayım 11 gibi :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst