Honda Honda CBF 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Kas 2008
Mesajlar
214
ya arkadaşlar bende bugün gittim paraya kıydım, anes motor'dan 165 euro vererek kendime siperlik aldım.iyi mi ettim yoksa çok pis kazık mı yedim bilmiyorum ama aldık işte bi kere:D
 
Katılım
20 Haz 2009
Mesajlar
6
vallaha siz jawadan bi habersiniz alın bi jawa 350 style meydan okuyun hem yollara. hem rüzgara hemde yıllara
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
bu fotolar Birol için...


SANY0952.jpg


SANY0953.jpg


SANY0954.jpg
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
46
ya arkadaşlar bende bugün gittim paraya kıydım, anes motor'dan 165 euro vererek kendime siperlik aldım.iyi mi ettim yoksa çok pis kazık mı yedim bilmiyorum ama aldık işte bi kere:D

Arnold , öncelikle hoşgeldin :) Kazasız belasız sürüşler dilerim...

Siperlik için fiyat konusunda yorum yapamayacağım. Kişisel kanaatim siperlik şart. Ben motoru aldığımda önceki sahibi Adasel takmıştı. Bir ara çıkartayım dedim ama, yokluğunda nasıl zorlandığımı gördüm. Fiyatı fazlaca takma, güle güle de kullan :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
kanka sizin makinalar deli bişey..harika tork var...cbf150den sonra inan eşşekten inip ata binmek gibi...hep diyorlar ya...10 km fazla hız için bu paraya değermi vs...yahu kardeşim makina tork makinası her gaza asılışta hissediyosun...yani torku düşünemiyorlar...makina yağ gibi akıyor yolda...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:39 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:38 PM ----------

mete abi cbf 250 sana ayrı bi ekşın katmış ya:mrgreen::mrgreen:

yoka la tipe bak çay demle...:p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748


kuzen ile beraberce bir xenon set aldık, ve taktık, işte motosikletler arasındaki fark.


 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
kanka sizin makinalar deli bişey..harika tork var...cbf150den sonra inan eşşekten inip ata binmek gibi...hep diyorlar ya...10 km fazla hız için bu paraya değermi vs...yahu kardeşim makina tork makinası her gaza asılışta hissediyosun...yani torku düşünemiyorlar...makina yağ gibi akıyor yolda...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:39 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:38 PM ----------



yoka la tipe bak çay demle...:p

abi dl 650 ye oturur gibi oturmuşssun sende:queen::queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
herkezin dilinde 10 hız için cbf 250 alınmaz var,
ancak metehan abi gibi daha önceden kullanmayanlar öyle diyor,
ancak makina torklu,
şahsen ben cbf 150 de 140 km hızı gördüm, he cbf 250 aldım cbf 250 de görüyorum,
ancak 140 km hızı nasıl gördügün önemlii, cbf 250 ile birden altıya çıktıgın an 150 km hızı düz yolda görüyorum, eger yol biraz rampa olsun boş olsun 160 ı bile görebiliyor ancak bir iki denemeden sonra daha basmıyoruz,
zira biz bu makinaları uzun yıllar kullanacagıma benziyor.(tabi içimizdeki dl aşkı duruyor )
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
bide soldaki motorun km si biraz daha fazla gibi duruyo (diger motordan)eksozdan dogrumu acaba sadece tahmin ettim:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:01 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:58 PM ----------

metehan abi arada birkaç fark var ben söyleyeyim :
bir plaka başka
iki arada tam 10 bin km fark var.
diger gördügün herşey aynı, benzinleri bile.

Şimdi gördüm valla bu yaziyi:p:p:p
 
Katılım
7 Şub 2009
Mesajlar
159
Ben CBF 250 mi satıyorum. Hornet ya da Suzuki Gladuis alacağım nasip olursa askerlik dönüşü. Ama güzel motor Cbf 250. Bence zincir sesi dışında hiç bir sorunu yok. çok rahat kullanımı. asırı hızda birazcık yoruyor. o da normal.

Kpss için Fethiyeden Muğlaya gittim motorumla. bişey farkettim motor artık hızlanırken daha rahat. Yeni açıldı desem 20.000 km oldu şimdiye kadar coktan acılması lazım. Geri dönüşte Yamaha ve Hyosung vardı arkadaşlarla beraber geldik, motorumun performansını cok beğendim. Onlar da beğendi motorumu:)) Sevindim tabi:) Ayrıca Muğlaya giderken arkamda da biri vardı, tek kişi nasıl gidiyorsa 2 kişi de cok bi farkı yok.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:58 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:52 AM ----------

herkezin dilinde 10 hız için cbf 250 alınmaz var,
ancak metehan abi gibi daha önceden kullanmayanlar öyle diyor,
ancak makina torklu,
şahsen ben cbf 150 de 140 km hızı gördüm, he cbf 250 aldım cbf 250 de görüyorum,
ancak 140 km hızı nasıl gördügün önemlii, cbf 250 ile birden altıya çıktıgın an 150 km hızı düz yolda görüyorum, eger yol biraz rampa olsun boş olsun 160 ı bile görebiliyor ancak bir iki denemeden sonra daha basmıyoruz,
zira biz bu makinaları uzun yıllar kullanacagıma benziyor.(tabi içimizdeki dl aşkı duruyor )


Yahu saka mı yapıyonuz? Ben düzde 130 u gecemiyom hiç. Nasıl hız yapıyonuz bana anlatır mısınız?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst