Honda Honda CBF 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
yok abım motorumdan cok cok memnumum sızde bılıyosunuz ama askerlık geldı cattı motorumun 15 ay yatmasına kıyamam ona benım kadar ıyı bakıcak yenı bırısını arıyom :pale::pale:

ben cok iyi bakardiim ama benimde askerligim geldi çatti gerci her ne kadar kafadan 6 ay daha olsa bile ybr 125imi bile satabilirsem saticam ve bi süre yayan gezicem
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
339
nasıp kısmet sedat hala ondan ayrılıcagım gun aklıma geldıkce ıcım acıyo nasıl ayrılcam bılmıyorum :( kactane sevgılıden ayrıldım bukadar koymadı :D
 
Katılım
7 Ağu 2008
Mesajlar
328
Öncelikle Hayırlı Günler Dilerim Hepinize Forumdaşlarım :)
Hepiniz Gibi Bende Motorunun Üzerine Titreyen Hatta Abartan Bir Kullanıcı Olarak
Motor Yağımı Tam Sentetik Mobil 15W50 ile (1,8 litre Olacak Kadar) Degiştirdim.
Sonraları Zaman Zaman Vites Düşerken O Tık Diye Oturma Sesini Duyamaz Oldum, Sanki Içeride Birşeyler Yapışıyor, Balatamı Artık Vites Pedalımı Tam Olarak Çözemiyorum. Dikkat Edin Vites Düşerken Oluyor, Çıkarken Bir Sorunum Yok. Acaba Daha Evvel Böyle Bir Sorun Yaşayan Kimseler Varmıdır Bana Fikir Verebilecek.
Şimdiden Değerli Zamanınız Ve Fikirleriniz Icin Teşekkür Ederim.
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
339
Öncelikle Hayırlı Günler Dilerim Hepinize Forumdaşlarım :)
Hepiniz Gibi Bende Motorunun Üzerine Titreyen Hatta Abartan Bir Kullanıcı Olarak
Motor Yağımı Tam Sentetik Mobil 15W50 ile (1,8 litre Olacak Kadar) Degiştirdim.
Sonraları Zaman Zaman Vites Düşerken O Tık Diye Oturma Sesini Duyamaz Oldum, Sanki Içeride Birşeyler Yapışıyor, Balatamı Artık Vites Pedalımı Tam Olarak Çözemiyorum. Dikkat Edin Vites Düşerken Oluyor, Çıkarken Bir Sorunum Yok. Acaba Daha Evvel Böyle Bir Sorun Yaşayan Kimseler Varmıdır Bana Fikir Verebilecek.
Şimdiden Değerli Zamanınız Ve Fikirleriniz Icin Teşekkür Ederim.


topıcı sureklı takıp edıyorum ama bı bılgım olmadıgı ıcınde senı yanlıs yonlendırmek ıstemıyorum :( topıc guncel dıye bılırım ama :cat:
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
nasıp kısmet sedat hala ondan ayrılıcagım gun aklıma geldıkce ıcım acıyo nasıl ayrılcam bılmıyorum :( kactane sevgılıden ayrıldım bukadar koymadı :D

motor başka ben motor yüzüne sevgili bile bıraktım ....sedat ben mi motorun mu motor jale motor:queen::queen::queen:
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Öncelikle Hayırlı Günler Dilerim Hepinize Forumdaşlarım :)
Hepiniz Gibi Bende Motorunun Üzerine Titreyen Hatta Abartan Bir Kullanıcı Olarak
Motor Yağımı Tam Sentetik Mobil 15W50 ile (1,8 litre Olacak Kadar) Degiştirdim.
Sonraları Zaman Zaman Vites Düşerken O Tık Diye Oturma Sesini Duyamaz Oldum, Sanki Içeride Birşeyler Yapışıyor, Balatamı Artık Vites Pedalımı Tam Olarak Çözemiyorum. Dikkat Edin Vites Düşerken Oluyor, Çıkarken Bir Sorunum Yok. Acaba Daha Evvel Böyle Bir Sorun Yaşayan Kimseler Varmıdır Bana Fikir Verebilecek.
Şimdiden Değerli Zamanınız Ve Fikirleriniz Icin Teşekkür Ederim.

Daha önce kullandığın yağda 15w/50 miydi yoksa 10w/40 tan sonra 15w50 koydun ve bu farkı 10w/40 olan eski yağını 15w/50 ile değiştirdiktyen sonra mı hisettin, eğer böyle olduysa bu olması gereken bir durumdur. 10/40 15/50 ye nazaran daha ince olduğu için vites geçişlerinde, yükseltmede düşmede sesli sert ve kemikli olur. Özellikle motor ısınınca bu vites geçişlerindeki bu sesler daha keskinleşir. Ama bunu 15w/50 yağ bu olumsuz sesleri oldukça minimize eder. Vites geçişlerin yumuşar, rahatlar, sesizleşir. 10w40 tan 15/50 ye geçiş yaptıysan sebebi budur. Daha önceki yağında 15w50 ise bilemiyicem. Bunu cbf 250 kullanan ark.lar yorumlasın. Ben 150 ciyim :)
 
Katılım
2 May 2006
Mesajlar
97
Öncelikle Hayırlı Günler Dilerim Hepinize Forumdaşlarım :)
Hepiniz Gibi Bende Motorunun Üzerine Titreyen Hatta Abartan Bir Kullanıcı Olarak
Motor Yağımı Tam Sentetik Mobil 15W50 ile (1,8 litre Olacak Kadar) Degiştirdim.
Sonraları Zaman Zaman Vites Düşerken O Tık Diye Oturma Sesini Duyamaz Oldum, Sanki Içeride Birşeyler Yapışıyor, Balatamı Artık Vites Pedalımı Tam Olarak Çözemiyorum. Dikkat Edin Vites Düşerken Oluyor, Çıkarken Bir Sorunum Yok. Acaba Daha Evvel Böyle Bir Sorun Yaşayan Kimseler Varmıdır Bana Fikir Verebilecek.
Şimdiden Değerli Zamanınız Ve Fikirleriniz Icin Teşekkür Ederim.

1.8 litre biraz fazla galiba.ondan olmuş olabilir.ben geçen hafta değiştirdim 1.5 litre yağ koydum 20w 50 sorun yaşamadım.
 
Katılım
4 Haz 2009
Mesajlar
37
arkadaşlar motorlarınız ortalama ne kadar yakıyor?
120km \s hıza çıkabiliyor musunuz? çıktığınızda kendinizi güvenli hissediyor musunuz?

90-100km\s ortalama hızda giderken ne kadar yakıyor?

motor ömrü kaç km.dir?

teşekkürler...
 
Katılım
7 Ağu 2008
Mesajlar
328
Fikirler İçin Teşekkürler

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:45 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:42 AM ----------

Daha önce kullandığın yağda 15w/50 miydi yoksa 10w/40 tan sonra 15w50 koydun ve bu farkı 10w/40 olan eski yağını 15w/50 ile değiştirdiktyen sonra mı hisettin, eğer böyle olduysa bu olması gereken bir durumdur. 10/40 15/50 ye nazaran daha ince olduğu için vites geçişlerinde, yükseltmede düşmede sesli sert ve kemikli olur. Özellikle motor ısınınca bu vites geçişlerindeki bu sesler daha keskinleşir. Ama bunu 15w/50 yağ bu olumsuz sesleri oldukça minimize eder. Vites geçişlerin yumuşar, rahatlar, sesizleşir. 10w40 tan 15/50 ye geçiş yaptıysan sebebi budur. Daha önceki yağında 15w50 ise bilemiyicem. Bunu cbf 250 kullanan ark.lar yorumlasın. Ben 150 ciyim :)

evet sizinde soylediginiz gibi 10w40 dan 15w50 ye geçiş yaptım
ama seslerim sertleşmedi
vites düşerken vites pedalına bastıgımda vitesim tak diye yerine oturmuyor taaki debriyajı bırakana kadar, debriyajı bırakınca vites dusme işlemi tamamlanıyor
 
Katılım
3 Kas 2008
Mesajlar
214
arkadaşlar artık bende CBF 250 sahibi biri olarak aranızdayım,mesudum:cherry:
 
Katılım
24 Nis 2008
Mesajlar
693
eksozunuz 1500 ytl olunca devam dedim ybre me allah size yardımcı olsun ha bilesiniz sadece ön far 290 ytl
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
339
eksozunuz 1500 ytl olunca devam dedim ybre me allah size yardımcı olsun ha bilesiniz sadece ön far 290 ytl

haklısın aslında :pale: ama naparsın kalıte ıste bıraz pahalı oluyo :cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:21 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:17 AM ----------

arkadaşlar motorlarınız ortalama ne kadar yakıyor?
120km \s hıza çıkabiliyor musunuz? çıktığınızda kendinizi güvenli hissediyor musunuz?

90-100km\s ortalama hızda giderken ne kadar yakıyor?

motor ömrü kaç km.dir?

teşekkürler...

omrunu bılmemmmm
ama ben sureklı uzun yola cıkıyorum hemde 2 kısı ankaraya 1 depo tam bıdepoya gıdıyorum 300km re ortalama 110-120 ortalama hız donus yolunda tabı daha hızlı oluyo bayır asagı oldugu ıcın 140-150 :queen: guvenlımııı al sana resımlı kanıtı ankaradan donuste yaptım lastıklerı

ön lastık
dsc00515medium.jpg

arka lastık
dsc00514medium.jpg


arka lastıkte daha cok bellı oluyo tekerın bıtmesıne 5 mm re kalmıs daha nekadar guvenlı olmasını beklıcen kı jantta gıdemıcegımıze gore :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst