Bir sorunum var ama sizlere bir danışayım sonra servise gideyim istedim.
Motor ilk çalıştığında boş vitesten 1 e atınca stop edebiliyor. Yüksek gaz vererek bunu idare ediyorum. Birinci viteste elim debriyajı köklemişken ise motor hafif hafif kendini öne atıyor. sanki debriyaj bir yerde tam ayırmıyor gibi.. Ayarla gidecek birşey mi acaba yoksa bana servis yolları mı gözüktü bu parasızlıkta
?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:53 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:04 PM ----------
Kendin sor kendin cevapla gibi olacak ama, bu konuda ben tek değilmişim sanırım.. Başka bir forumdaki bir CBF250 kullanıcısından alıntı;
Ve bu mesaja cevap olarak
Demiş daha tecrübeli bir abimiz... Sürüş güvenliğimi tehlikeye atmadığına göre 18000 bakımına kadar sabretmem doğru olur kanaatindeyim. :mrgreen:
Motor ilk çalıştığında boş vitesten 1 e atınca stop edebiliyor. Yüksek gaz vererek bunu idare ediyorum. Birinci viteste elim debriyajı köklemişken ise motor hafif hafif kendini öne atıyor. sanki debriyaj bir yerde tam ayırmıyor gibi.. Ayarla gidecek birşey mi acaba yoksa bana servis yolları mı gözüktü bu parasızlıkta
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:53 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:04 PM ----------
Bir sorunum var ama sizlere bir danışayım sonra servise gideyim istedim.
Motor ilk çalıştığında boş vitesten 1 e atınca stop edebiliyor. Yüksek gaz vererek bunu idare ediyorum. Birinci viteste elim debriyajı köklemişken ise motor hafif hafif kendini öne atıyor. sanki debriyaj bir yerde tam ayırmıyor gibi.. Ayarla gidecek birşey mi acaba yoksa bana servis yolları mı gözüktü bu parasızlıkta?
Kendin sor kendin cevapla gibi olacak ama, bu konuda ben tek değilmişim sanırım.. Başka bir forumdaki bir CBF250 kullanıcısından alıntı;
Bu arada kronik sorun mudur yoksa bana has bir sorun mudur bilemiyorum ama motoru sabahları olduğu yerde ısıtırken eldivenlerimi takabilmek için vitesi boşa alıyorum. Debriyaja sonuna kadar bastığım halde 1. vitese geçirdiğim anda motorda çok küçük bir süerliğine de olsa bi ileri doğru atılma eğilimi oluyor....
Ve bu mesaja cevap olarak
Iısnma için jigle çekili durumda ise rölanti devri bir miktar yükselir. Normal rölanti devirleri üzerinde boştan 1. vitese atarken, motorun ileri atılacakmış gibi davranması normal. Daha yüksek rölanti devri, daha atılgan ve daha kemikli 1. vites geçişi demektir.
Demiş daha tecrübeli bir abimiz... Sürüş güvenliğimi tehlikeye atmadığına göre 18000 bakımına kadar sabretmem doğru olur kanaatindeyim. :mrgreen: