- Katılım
- 14 May 2008
- Mesajlar
- 10,340
arkadaslar motokrum satılık haberınız olsunn....
Hayırdır değiştirecekmisin.:silent:
arkadaslar motokrum satılık haberınız olsunn....
Hayırdır değiştirecekmisin.:silent:
yok abım motorumdan cok cok memnumum sızde bılıyosunuz ama askerlık geldı cattı motorumun 15 ay yatmasına kıyamam ona benım kadar ıyı bakıcak yenı bırısını arıyomale:
ale:
Öncelikle Hayırlı Günler Dilerim Hepinize Forumdaşlarım
Hepiniz Gibi Bende Motorunun Üzerine Titreyen Hatta Abartan Bir Kullanıcı Olarak
Motor Yağımı Tam Sentetik Mobil 15W50 ile (1,8 litre Olacak Kadar) Degiştirdim.
Sonraları Zaman Zaman Vites Düşerken O Tık Diye Oturma Sesini Duyamaz Oldum, Sanki Içeride Birşeyler Yapışıyor, Balatamı Artık Vites Pedalımı Tam Olarak Çözemiyorum. Dikkat Edin Vites Düşerken Oluyor, Çıkarken Bir Sorunum Yok. Acaba Daha Evvel Böyle Bir Sorun Yaşayan Kimseler Varmıdır Bana Fikir Verebilecek.
Şimdiden Değerli Zamanınız Ve Fikirleriniz Icin Teşekkür Ederim.
nasıp kısmet sedat hala ondan ayrılıcagım gun aklıma geldıkce ıcım acıyo nasıl ayrılcam bılmıyorumkactane sevgılıden ayrıldım bukadar koymadı
![]()
motor başka ben motor yüzüne sevgili bile bıraktım ....sedat ben mi motorun mu motor jale motor:queen::queen::queen:
Öncelikle Hayırlı Günler Dilerim Hepinize Forumdaşlarım
Hepiniz Gibi Bende Motorunun Üzerine Titreyen Hatta Abartan Bir Kullanıcı Olarak
Motor Yağımı Tam Sentetik Mobil 15W50 ile (1,8 litre Olacak Kadar) Degiştirdim.
Sonraları Zaman Zaman Vites Düşerken O Tık Diye Oturma Sesini Duyamaz Oldum, Sanki Içeride Birşeyler Yapışıyor, Balatamı Artık Vites Pedalımı Tam Olarak Çözemiyorum. Dikkat Edin Vites Düşerken Oluyor, Çıkarken Bir Sorunum Yok. Acaba Daha Evvel Böyle Bir Sorun Yaşayan Kimseler Varmıdır Bana Fikir Verebilecek.
Şimdiden Değerli Zamanınız Ve Fikirleriniz Icin Teşekkür Ederim.
Öncelikle Hayırlı Günler Dilerim Hepinize Forumdaşlarım
Hepiniz Gibi Bende Motorunun Üzerine Titreyen Hatta Abartan Bir Kullanıcı Olarak
Motor Yağımı Tam Sentetik Mobil 15W50 ile (1,8 litre Olacak Kadar) Degiştirdim.
Sonraları Zaman Zaman Vites Düşerken O Tık Diye Oturma Sesini Duyamaz Oldum, Sanki Içeride Birşeyler Yapışıyor, Balatamı Artık Vites Pedalımı Tam Olarak Çözemiyorum. Dikkat Edin Vites Düşerken Oluyor, Çıkarken Bir Sorunum Yok. Acaba Daha Evvel Böyle Bir Sorun Yaşayan Kimseler Varmıdır Bana Fikir Verebilecek.
Şimdiden Değerli Zamanınız Ve Fikirleriniz Icin Teşekkür Ederim.
Daha önce kullandığın yağda 15w/50 miydi yoksa 10w/40 tan sonra 15w50 koydun ve bu farkı 10w/40 olan eski yağını 15w/50 ile değiştirdiktyen sonra mı hisettin, eğer böyle olduysa bu olması gereken bir durumdur. 10/40 15/50 ye nazaran daha ince olduğu için vites geçişlerinde, yükseltmede düşmede sesli sert ve kemikli olur. Özellikle motor ısınınca bu vites geçişlerindeki bu sesler daha keskinleşir. Ama bunu 15w/50 yağ bu olumsuz sesleri oldukça minimize eder. Vites geçişlerin yumuşar, rahatlar, sesizleşir. 10w40 tan 15/50 ye geçiş yaptıysan sebebi budur. Daha önceki yağında 15w50 ise bilemiyicem. Bunu cbf 250 kullanan ark.lar yorumlasın. Ben 150 ciyim![]()
arkadaşlar artık bende CBF 250 sahibi biri olarak aranızdayım,mesudum:cherry:
hadı hosgeldın aramıza :rendeer: Allaha kaza bela vermesın guzel secımm :cat:
eksozunuz 1500 ytl olunca devam dedim ybre me allah size yardımcı olsun ha bilesiniz sadece ön far 290 ytl
arkadaşlar motorlarınız ortalama ne kadar yakıyor?
120km \s hıza çıkabiliyor musunuz? çıktığınızda kendinizi güvenli hissediyor musunuz?
90-100km\s ortalama hızda giderken ne kadar yakıyor?
motor ömrü kaç km.dir?
teşekkürler...