sevgılı dedıgın nedır yaaa eksoz dumanı :bounce:
ya arkadaşlar bende bugün gittim paraya kıydım, anes motor'dan 165 euro vererek kendime siperlik aldım.iyi mi ettim yoksa çok pis kazık mı yedim bilmiyorum ama aldık işte bi kere![]()
mete abi cbf 250 sana ayrı bi ekşın katmış ya:mrgreen::mrgreen:
kanka sizin makinalar deli bişey..harika tork var...cbf150den sonra inan eşşekten inip ata binmek gibi...hep diyorlar ya...10 km fazla hız için bu paraya değermi vs...yahu kardeşim makina tork makinası her gaza asılışta hissediyosun...yani torku düşünemiyorlar...makina yağ gibi akıyor yolda...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:39 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:38 PM ----------
yoka la tipe bak çay demle...![]()
abi dl 650 ye oturur gibi oturmuşssun sende:queen::queen:
metehan abi arada birkaç fark var ben söyleyeyim :2 motör arasındaki 7 farkı bulunuz...![]()
metehan abi arada birkaç fark var ben söyleyeyim :
bir plaka başka
iki arada tam 10 bin km fark var.
diger gördügün herşey aynı, benzinleri bile.
herkezin dilinde 10 hız için cbf 250 alınmaz var,
ancak metehan abi gibi daha önceden kullanmayanlar öyle diyor,
ancak makina torklu,
şahsen ben cbf 150 de 140 km hızı gördüm, he cbf 250 aldım cbf 250 de görüyorum,
ancak 140 km hızı nasıl gördügün önemlii, cbf 250 ile birden altıya çıktıgın an 150 km hızı düz yolda görüyorum, eger yol biraz rampa olsun boş olsun 160 ı bile görebiliyor ancak bir iki denemeden sonra daha basmıyoruz,
zira biz bu makinaları uzun yıllar kullanacagıma benziyor.(tabi içimizdeki dl aşkı duruyor )