- Katılım
- 8 Şub 2008
- Mesajlar
- 14,836
Turgay abi işten geldim siteye giremedim özür dilerim valla inan bugün aklımdan çıkmadın ama bak ben YILMAZ abimden haber bekliyorum bugün de konuştum polislerin kulaklarını çektim falan dedi bilmiyorum yani birkaç gün daha bekliyeceğiz sonra ERKAN abime gidip donanıp fatihe dayanıcaz abim tmmmı merak etme sen pazartesi günü basarız olmadı o fatih i oky ?
bir kaç ta resim atsaydın bari len kimlerle konuştuğuna dair
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:33 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:32 PM ----------
caner isim vermeden mork bu kadar açuık olmak zorunda değilsin ...pmden konuşun yada telefon aç herşeyi halka açık sitede yazdın yani.r::farao:::ranntign
...................