- Katılım
- 1 Kas 2008
- Mesajlar
- 6,872
Turgay abi işten geldim siteye giremedim özür dilerim valla inan bugün aklımdan çıkmadın ama bak ben YILMAZ abimden haber bekliyorum bugün de konuştum polislerin kulaklarını çektim falan dedi bilmiyorum yani birkaç gün daha bekliyeceğiz sonra ERKAN abime gidip donanıp fatihe dayanıcaz abim tmmmı merak etme sen pazartesi günü basarız olmadı o fatih i oky ?