- Katılım
- 29 Eki 2008
- Mesajlar
- 1,737
- Konu Yazar
- #301
görkemcim güzel haberler bekliyoruz sizden. bende burda bakıyorum ama şimdilik hiç kimseden ses çıkmadı
sabrediyoruz çağlacım beklemekden başka yapacağımız bişi yok malesef
görkemcim güzel haberler bekliyoruz sizden. bende burda bakıyorum ama şimdilik hiç kimseden ses çıkmadı
Bulunana Kadar Güncel!!!
bulucaz arkadaş inşallah umarım sadece motoru buluruz yanında çalan kişi olmaz yoksa çok pis canı yanıcak şerefsizin
arkadaşlar bunlar örgüt şebekeler hepsi birbirini tanıyor hepsi bir semti almış orda iş görüyorlar benim yiğenimin gt250 side çalındı biz bu insanların içinede girdik bağlantı için belki buluruz diye yoksa polisden hiç umut beklemeyin aslında polisinde bir suçu yok onlarada kızamıyorum polis içinde motordan anlayan yok yani adama gt250 diyorsun yarış motorumu klasik motormu diyor şimdi bunu bilmeyen görevliden çevirmeye yada başka bir yerde yanından o motorlu geçerken durdurmasını hiç bekleyemessiniz...
zamanında bu işlere bulaşmış ve şimdi tövbe etmiş tamircilik yapan bir arkadaşa bizi yönlendirdiler o bize anlattı bunların şebeke olduğunu hepsinin birbirini tanıdığını zaten motorumuz çalındı dedik daha markasını söylemeden cbr mı dedi yok dedik o zaman gt dir dedi evet dedik..
bence burda bela okuyup sövüceğimize bir arkadaşımız öldümü nasıl binlerce kişi organize oluyorsak bizde organize olalım bu şerefsizlere yem atalım bir motorla bir arkadaşımız piyasa yapsın ara gaz versin artislik yapsın dikkatlerini çekelim mimlerler zaten hemen hep onlarmı çalıcak bir gecede çalarken biz onları yakalayalım binelim tepelerine başka bu işe kimler dahilse isimlerini alıp bütün örgütü polise yakalatalım..
Not : bu arada bizimde gt250 hayla kayıp..
arkadaşlar bunlar örgüt şebekeler hepsi birbirini tanıyor hepsi bir semti almış orda iş görüyorlar benim yiğenimin gt250 side çalındı biz bu insanların içinede girdik bağlantı için belki buluruz diye yoksa polisden hiç umut beklemeyin aslında polisinde bir suçu yok onlarada kızamıyorum polis içinde motordan anlayan yok yani adama gt250 diyorsun yarış motorumu klasik motormu diyor şimdi bunu bilmeyen görevliden çevirmeye yada başka bir yerde yanından o motorlu geçerken durdurmasını hiç bekleyemessiniz...
zamanında bu işlere bulaşmış ve şimdi tövbe etmiş tamircilik yapan bir arkadaşa bizi yönlendirdiler o bize anlattı bunların şebeke olduğunu hepsinin birbirini tanıdığını zaten motorumuz çalındı dedik daha markasını söylemeden cbr mı dedi yok dedik o zaman gt dir dedi evet dedik..
bence burda bela okuyup sövüceğimize bir arkadaşımız öldümü nasıl binlerce kişi organize oluyorsak bizde organize olalım bu şerefsizlere yem atalım bir motorla bir arkadaşımız piyasa yapsın ara gaz versin artislik yapsın dikkatlerini çekelim mimlerler zaten hemen hep onlarmı çalıcak bir gecede çalarken biz onları yakalayalım binelim tepelerine başka bu işe kimler dahilse isimlerini alıp bütün örgütü polise yakalatalım..
Not : bu arada bizimde gt250 hayla kayıp..
güzel söylüyorsunda :rendeer:
siteye girip misafir olarak okuyabiliyorlar bu yazılan ları gerisini yazmıya gerek yok :wiinkk::rendeer: