34 TH 9767 plakalı CBR600F motorum çalınmışdır

Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
Turgay abi işten geldim siteye giremedim özür dilerim valla inan bugün aklımdan çıkmadın ama bak ben YILMAZ abimden haber bekliyorum bugün de konuştum polislerin kulaklarını çektim falan dedi bilmiyorum yani birkaç gün daha bekliyeceğiz sonra ERKAN abime gidip donanıp fatihe dayanıcaz abim tmmmı merak etme sen pazartesi günü basarız olmadı o fatih i oky ?

bir kaç ta resim atsaydın bari len kimlerle konuştuğuna dair :pr::pr:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:33 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:32 PM ----------

caner isim vermeden mork bu kadar açuık olmak zorunda değilsin ...pmden konuşun yada telefon aç herşeyi halka açık sitede yazdın yani.:pr::farao:::ranntign

...................
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Ağu 2008
Mesajlar
556
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Belki biraz da yer altındaki bağlantıları kurcalamak lazım.Mesela bizim burda bisiklet çalındığı zaman xxx lakaplı sabıkalı bi adam var.Herkes tanır onu.Çalıntı bisiklet için ona gidin derler.Bu çeteleri idare eden birileri var.Polis bile bağlantı kuramaz onlarla.Ancak istanbul gibi bir şehirde nasıl bağlantı kurulur bilmem.Suya düşen yılana sarılır misali bunlardan medet ummak ne kadar doğrudur bilmiyorum.Biri hırsız , biri kapkaççı , biri haraççı , bunlar kimin ne yaptığını iyi biliyor.Yarış tipi bir motosikleti kim çalar.Kime satar.Bunlar hep organizasyon işi.Polisin bilmediği pek çok şeyi bu ülkede vatandaş olarak araştırarak bulmak mümkün.Ancak bu mikroplara da fazla bulaşmamak lazım.
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
seviyoruz seni canercim :cherry:

topiğe girdiğinde bi düzeltme yapıver canımcım :rendeer:
 
Katılım
12 Mar 2009
Mesajlar
1,194
Belki biraz da yer altındaki bağlantıları kurcalamak lazım.Mesela bizim burda bisiklet çalındığı zaman xxx lakaplı sabıkalı bi adam var.Herkes tanır onu.Çalıntı bisiklet için ona gidin derler.Bu çeteleri idare eden birileri var.Polis bile bağlantı kuramaz onlarla.Ancak istanbul gibi bir şehirde nasıl bağlantı kurulur bilmem.Suya düşen yılana sarılır misali bunlardan medet ummak ne kadar doğrudur bilmiyorum.Biri hırsız , biri kapkaççı , biri haraççı , bunlar kimin ne yaptığını iyi biliyor.Yarış tipi bir motosikleti kim çalar.Kime satar.Bunlar hep organizasyon işi.Polisin bilmediği pek çok şeyi bu ülkede vatandaş olarak araştırarak bulmak mümkün.Ancak bu mikroplara da fazla bulaşmamak lazım.

::plus1::::plus1::::plus1::::shake2::
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Şub 2009
Mesajlar
192
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Belki biraz da yer altındaki bağlantıları kurcalamak lazım.Mesela bizim burda bisiklet çalındığı zaman xxx lakaplı sabıkalı bi adam var.Herkes tanır onu.Çalıntı bisiklet için ona gidin derler.Bu çeteleri idare eden birileri var.Polis bile bağlantı kuramaz onlarla.Ancak istanbul gibi bir şehirde nasıl bağlantı kurulur bilmem.Suya düşen yılana sarılır misali bunlardan medet ummak ne kadar doğrudur bilmiyorum.Biri hırsız , biri kapkaççı , biri haraççı , bunlar kimin ne yaptığını iyi biliyor.Yarış tipi bir motosikleti kim çalar.Kime satar.Bunlar hep organizasyon işi.Polisin bilmediği pek çok şeyi bu ülkede vatandaş olarak araştırarak bulmak mümkün.Ancak bu mikroplara da fazla bulaşmamak lazım.

Güzel yazmışsın dogruda ama eksik ,bu ülkede polisin bilmedigini halk biliyosa birileri işini iyi yapmıyodur ,ki bişeyleri bilipte üzerine gitmiyolar sa işlerini yapmıyodan öte kötü yapıyolardır , bu iş artık örgütleşmiş durumda ,arkadaşın motoru büyük ihtimal eger satıldıysa kesinlikle istanbul dışına gitti ,satılmadıysa buda 2. ihtimali aklıma getiriyo inşallah öyle olmamıştır ,bizimde bişeyler yapmamız lazım beyler herhangi bi sohbet sırasında yani bu tür bi konuda kime sorsan ,ya falanca yerde bu iş yapılıyo der hakkatten de yapılıyodur ,ee bununla mücadele etmiyosak ihbar edemiyosak veya etmiyosak canımız yanana kadar bekliyelim bizde ozaman !
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
Güzel yazmışsın dogruda ama eksik ,bu ülkede polisin bilmedigini halk biliyosa birileri işini iyi yapmıyodur ,ki bişeyleri bilipte üzerine gitmiyolar sa işlerini yapmıyodan öte kötü yapıyolardır , bu iş artık örgütleşmiş durumda ,arkadaşın motoru büyük ihtimal eger satıldıysa kesinlikle istanbul dışına gitti ,satılmadıysa buda 2. ihtimali aklıma getiriyo inşallah öyle olmamıştır ,bizimde bişeyler yapmamız lazım beyler herhangi bi sohbet sırasında yani bu tür bi konuda kime sorsan ,ya falanca yerde bu iş yapılıyo der hakkatten de yapılıyodur ,ee bununla mücadele etmiyosak ihbar edemiyosak veya etmiyosak canımız yanana kadar bekliyelim bizde ozaman !

ne yapmayı planlıyorsun tmm birini kaldırdın ortadan ihbar vs yasal yollarla ki zaten polisin dokunamadığı adamı sen nası yasal yollardan yok edersin orası meçhul ya neyse - bunun önüne geçemessin arkadaşım birini yok etsen bile diğeri gelir işini yapar yani bizim yapabileceğimiz daha etkili yöntemler geliyor aklıma ama polisin desteği olmadan ne yapabiliriz ?? şimdi sırası ve yeri değil açtırma kutuyu söyletme kötüyü hesabı ban yememek için bu konulardan bu topicte bahsetmeyelim oky ?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Şub 2009
Mesajlar
192
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ne yapmayı planlıyorsun tmm birini kaldırdın ortadan ihbar vs yasal yollarla ki zaten polisin dokunamadığı adamı sen nası yasal yollardan yok edersin orası meçhul ya neyse - bunun önüne geçemessin arkadaşım birini yok etsen bile diğeri gelir işini yapar yani bizim yapabileceğimiz daha etkili yöntemler geliyor aklıma ama polisin desteği olmadan ne yapabiliriz ?? şimdi sırası ve yeri değil açtırma kutuyu söyletme kötüyü hesabı ban yememek için bu konulardan bu topicte bahsetmeyelim oky ?

senı de anlıyamadım yalnız yani bu konuyu tartışıyoruz fikir paylaşıyoruz ,peki senın fikrin nedir ? sıramızı bekliyelim mi ? diyosun , benım söylemek istedigim tabiki bataklıgı kurutmak zor haklısın işin temeli koskoca bi sistem ,ama ihbar etmezsen ,yapabilecegin en ufak zararı bu adamlara vermezsen neolur bunlar cok daha rahat yaparlar işini en azından yok edemesekte işlerinide kolaylaştırmasak .
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
senı de anlıyamadım yalnız yani bu konuyu tartışıyoruz fikir paylaşıyoruz ,peki senın fikrin nedir ? sıramızı bekliyelim mi ? diyosun , benım söylemek istedigim tabiki bataklıgı kurutmak zor haklısın işin temeli koskoca bi sistem ,ama ihbar etmezsen ,yapabilecegin en ufak zararı bu adamlara vermezsen neolur bunlar cok daha rahat yaparlar işini en azından yok edemesekte işlerinide kolaylaştırmasak .

beni anlayamamanı anlamadım :) ama anlatayım sıramızı beklemek iş değil ama demek istediğim bunların büyükleri ne karşı da yapacak pek birşeyimiz yok çünkü yasal işlemleri yürütebileceğimiz destek yok polis bizim değil çoğu zaman onların yanında ne yapacağımıza gelirse şimdilik tedbirden başka hiçbişey ve gördüğümüz bildiğimiz bu tip insanlarla ya dostluk kurucaz işimiz düştüpğünde yardım isticez yada herhangibir gün herhangibir saatte bildiklerimizi patlatıcaz gücümüzü ispat edicez ki bunu yapacak kim var kim derki ben gelirim alırım silahımı falan filan işte anlıyosun umarım
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Bence hemen acil caydıcı önlemeler almalı adalet bakanlığı hırsızlık yapanı baya bir tutması lazım..ki bir daha yapmasın bu öneride ne kadar sağlıklı bilinmez ama bir şeyler yapması adalet bakanlığının.:cat:
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
Bence hemen acil caydıcı önlemeler almalı adalet bakanlığı hırsızlık yapanı baya bir tutması lazım..ki bir daha yapmasın bu öneride ne kadar sağlıklı bilinmez ama bir şeyler yapması adalet bakanlığının.:cat:

adalet bakanlığının pirimi ne olacak korkut abi ?? :queen: :queen: :pr: :pr:
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
adalet bakanlığının pirimi ne olacak korkut abi ?? :queen: :queen: :pr: :pr:

Len ne primi adı üstünde adalet sağlayacaksa sağlamak zorunda versin 10 yıl çıktıktan sonra bir 10 yılı daha gözü alıp yapacakmı bakalım hırsızlık .Zaten onu içerde adam ederler 10 yıl boyunca :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Şub 2009
Mesajlar
192
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İşler iyiye gitmiyo arkadaşlar bunu bilelim buda üzücü başkada nadiyelim
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
Len ne primi adı üstünde adalet sağlayacaksa sağlamak zorunda versin 10 yıl çıktıktan sonra bir 10 yılı daha gözü alıp yapacakmı bakalım hırsızlık .Zaten onu içerde adam ederler 10 yıl boyunca :cat:

benim gözümde adalet kısas a kısas tır abicim biri birine bişi yapıyosa aynısını ona yapmak lazım tabi bizler tarafında değil devlet tarafından - bu böyle olmadıkça ne adalet olur ne skünet
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Şub 2009
Mesajlar
192
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bence hemen acil caydıcı önlemeler almalı adalet bakanlığı hırsızlık yapanı baya bir tutması lazım..ki bir daha yapmasın bu öneride ne kadar sağlıklı bilinmez ama bir şeyler yapması adalet bakanlığının.:cat:

Bu baya mantıklı aslında sen ver bunalara giydir 10 ar yıldan bakalım bidaha devammı tammammı !
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
Bu baya mantıklı aslında sen ver bunalara giydir 10 ar yıldan bakalım bidaha devammı tammammı !

sen 10 yıl içerde yatan adamın mutsuz olacağını yılacağnımı zannediyorsun :) :queen: :queen: komiksiniz arkadaşlar ben diyorum ki polis bunları destekliyor yardım ediyor siz diyosunuz içerde yatsın :) onlar içerde köşeyi dönerler 10 yılda masraflarıda yok zaten ohh :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst