[istanbul mt]bir garip köy garipçe'ye yol alıyoruz ;)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
26 Şub 2009
Mesajlar
1,002
günaydın :rendeer:

günaydın hoşgeldin :rendeer:

arkadaşlar garipçeye gelecek olan GALATASARAYLI KARDEŞLERİM
hepiniz formanızla gelin bi show yapalım denize nazır :p

maçıda akşam topluca bir yerde seyrederiz diyorum ben
20:45 de yüzünüzün gülmeye devam etmesi dileğiyle :)



hehehe cok komiksin valla ya:):)
toplu maçmı seyredıcez :queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
3,121
gitcem banane :p

merhaba kadir

git git
3 gün dinlenirsin o zaman :)

gitme kal bu topikte :salut: bak o topik uğursuz giden banlanıyo :queen:

hayırlısı :p:p

arkadaşlar garipçeye gelecek olan GALATASARAYLI KARDEŞLERİM
hepiniz formanızla gelin bi show yapalım denize nazır :p

maçıda akşam topluca bir yerde seyrederiz diyorum ben
20:45 de yüzünüzün gülmeye devam etmesi dileğiyle :)

biliyomusun GALATASARAY lıyım ama hiç formam olmadı :salut:
 
Katılım
29 Eki 2008
Mesajlar
1,737
Son düzenleme:
Katılım
29 Eki 2008
Mesajlar
1,737
turgay abi sen al bi 100 forma gel herkesi gs li yapalım :):mrgreen::queen:

kirletirler olm o formayı bazı kimseler :p

size kolay gelsın ozaman kım turgaymı alıcaz 100 tane forma:queen::queen::queen:

elcikde arıza var bee boşuna GAZlama :)

:queen::queen::queen: eraysız olurmu :queen::queen::queen:

olmaz işde oda gelsinki toplu seyredelim

muhahahahaa
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eki 2008
Mesajlar
1,737
abi seni kurşunsuz95 lesek bari 10 tanecik getir maçtan sonra geri veririz:cherry:

valla bende 3 tane var zaten hatta 4 :)
eski forma oldular artık çılkı çıktı yani anlıcaan :)
biz terimizle eskitiriz formamızı :D
en son turuncu forma aldım 2 hafta olmadan azcuk yaktım önünden kötü görünüyo :(
geçen seneki formayla gelirim

misafir kankam nere gitti yaa :(
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Şub 2009
Mesajlar
1,002
valla bende 3 tane var zaten hatta 4 :)
eski forma oldular artık çılkı çıktı yani anlıcaan :)
biz terimizle eskitiriz formamızı :D
en son turuncu forma aldım 2 hafta olmadan azcuk yaktım önünden kötü görünüyo :(
geçen seneki formayla gelirim

misafir kankam nere gitti yaa :(

:queen::queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
selam millet hell24 çok selam söledi avatarları çok beğenmiş...
bu ikiliyi gözü ısıran varmı...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst