- Katılım
- 7 Kas 2008
- Mesajlar
- 1,121
burçi izleme yapma ordan
motordaki bayrakları az büyük yapda mendil olarak kullanırım pazara![]()
arkadaşlar garipçeye gelecek olan GALATASARAYLI KARDEŞLERİM
hepiniz formanızla gelin bi show yapalım denize nazır
maçıda akşam topluca bir yerde seyrederiz diyorum ben
20:45 de yüzünüzün gülmeye devam etmesi dileğiyle![]()
GALATASARAY lı olupda formasız geleni yakarım valla![]()
formamı yanıma alırım :cherry:
ama bu fenerliler saçımı çekerse neolucak![]()
Korumamız altındasın :queen::queen:
gorucez koruma altındamı degılmı:queen::queen::queen:
herkese iyi günler
Cadı korkma sen giy gel ASLANLAR gibi :cherry:
herkese iyi günler
Korumamız altındasın :queen::queen:
Cadı korkma sen giy gel ASLANLAR gibi :cherry:
cadı o ikili ...........diil mi?
hoşgeldin :rendeer::
Şaka bir yana hava inşallah güzel olurale:
cumartesi bulutlu gözüküyor ama pazar ı göremedim ?
hoşgeldin :rendeer:
fenerlilerden korkan onlar gibi olsun be ne korkucam :bounce:
pm atıyorum ama dolu mesaj kutun rica etsem isimleri silermisin kendimize yapılmasını istemediğimizi başkasına yapmıyalım :rendeer: