[istanbul mt]bir garip köy garipçe'ye yol alıyoruz ;)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
burçi izleme yapma ordan :)
motordaki bayrakları az büyük yapda mendil olarak kullanırım pazara :p

:queen: :queen:

arkadaşlar garipçeye gelecek olan GALATASARAYLI KARDEŞLERİM
hepiniz formanızla gelin bi show yapalım denize nazır :p

maçıda akşam topluca bir yerde seyrederiz diyorum ben
20:45 de yüzünüzün gülmeye devam etmesi dileğiyle :)

süperrrr fikirr :) :cat: :queen:

GALATASARAY lı olupda formasız geleni yakarım valla :p

yakarım derken..? :silent:

selam millet hell24 çok selam söledi avatarları çok beğenmiş...
bu ikiliyi gözü ısıran varmı...

kim bunlar, kim bunlar.? :silent: :queen:
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
herkese iyi günler

hoşgeldin :rendeer:

Korumamız altındasın :queen::queen:

Cadı korkma sen giy gel ASLANLAR gibi :cherry:

fenerlilerden korkan onlar gibi olsun be ne korkucam :bounce:

cadı o ikili ...........:) diil mi?

pm atıyorum ama dolu mesaj kutun rica etsem isimleri silermisin kendimize yapılmasını istemediğimizi başkasına yapmıyalım :rendeer:
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
buyrun millet hava durumu bu pazar 13 derece olacak üşürüz biraz ama yağmur yok

avcılar mangal günü de 23 derece olacakmış :)

 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst