- Katılım
- 26 Şub 2009
- Mesajlar
- 1,002
günaydın :rendeer:
günaydın hoşgeldin :rendeer:
arkadaşlar garipçeye gelecek olan GALATASARAYLI KARDEŞLERİM
hepiniz formanızla gelin bi show yapalım denize nazır
maçıda akşam topluca bir yerde seyrederiz diyorum ben
20:45 de yüzünüzün gülmeye devam etmesi dileğiyle![]()
hehehe cok komiksin valla ya
toplu maçmı seyredıcez :queen::queen::queen::queen:
