- Katılım
- 4 Ocak 2009
- Mesajlar
- 523
vallaha yaa albendende okadar
allah bülent ersoya zeval vermesin(alıntı)
en sonunda o kapağa beton dökecem olacak o yani)
heç çıkamıcak ordan![]()
ağlar valla üstüne gitme :cherry::cherry:
vallaha yaa albendende okadar
allah bülent ersoya zeval vermesin(alıntı)
en sonunda o kapağa beton dökecem olacak o yani)
heç çıkamıcak ordan![]()
günaydııınnnnnnnnnnnnn :rendeer:
günaydın aygül hoşgeldin :rendeer:
günaydın :rendeer:
günaydınnn
ee ne var ne yok dünden beri![]()
günaydın arkadaslar
günaydın arkadaslar
burçi izleme yapma ordan
motordaki bayrakları az büyük yapda mendil olarak kullanırım pazara![]()
geldim geldim teker videosuna takıldım![]()
geldim geldim teker videosuna takıldım![]()
arkadaşlar garipçeye gelecek olan GALATASARAYLI KARDEŞLERİM
hepiniz formanızla gelin bi show yapalım denize nazır![]()