[istanbul mt]bir garip köy garipçe'ye yol alıyoruz ;)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
cadıcım bak ne dikkatimi çekti hehehe senin alt yazında merhaba dünyalı ben dostum yazısının yanında 2 tane simge var bunlar ne anlama gelio :cherry::queen:

hiçççç ne anlama gelicek öylesine bişi işte ::blusssh:

dünyadan cadıya dünyadan cadıya sesimizi duyuyormusun:p

cadıdan dünyaya sesde parazit var anlıyamıyorum :p

herelde kısım en başda o geliyo zaten :)

işte budur ilk saçımı çektiğinde sana gelicem artık denizemi atarsın bilmem :cherry:
gerçi bende atarım ama ayferi seviyorum ona kıyamıyorum hatrı büyük x kankamın ::pembe::::sapka::
 
Katılım
7 Kas 2008
Mesajlar
1,121
hiçççç ne anlama gelicek öylesine bişi işte ::blusssh:



cadıdan dünyaya sesde parazit var anlıyamıyorum :p



işte budur ilk saçımı çektiğinde sana gelicem artık denizemi atarsın bilmem :cherry:
gerçi bende atarım ama ayferi seviyorum ona kıyamıyorum hatrı büyük x kankamın ::pembe::::sapka::

o simgelerden biri galatasaraylı kız biri de kafasında şimşekler çakan fenerli erkek gibi geldi :queen::queen::queen:
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
bütün yazan yazmıyan bu topikte olan olmuyan gelicek olan vede gelmiyecek olan lara selam arkadaşlar:rendeer:
 
Katılım
28 Eyl 2008
Mesajlar
572
selam arkadaslar.nasılsınız.

caner askolsun cem in kalbinde bizim isim niye yok yahu:pr:

Pazar gunu yaklasıyor hadı bakalım
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst