- Katılım
- 4 Ocak 2009
- Mesajlar
- 523
gece geç saate kadar yazışıyorlar sonrada uyanamıyorlar:queen:
serserimi bunlar :silent:
sabah işedemi gitmiyolar :silent:
:queen::queen:
gece geç saate kadar yazışıyorlar sonrada uyanamıyorlar:queen:
günaydın hoş geldin.:rendeer:
serserimi bunlar :silent:
sabah işedemi gitmiyolar :silent:
:queen::queen:
hoşbuldum abi sağol :rendeer:
gunaydın arkadaşlar
en çok güçlü makinaları kullanıyorum, ama ilk motosikletim honda titan 125cc 125 ve 150cc motosikletleri çok seviyorum hayatımda onların yeri başka sen ilk tvs 150 ile mi başladın?
günaydın hoşgeldin
vitesli olarak ilk mz 251 seyhan vardı yeğende onla başladım sonra titan sonra tvs şimdi kısmet olursa bi gs 500 düşünüyorum
vay 251 mz, eski günlerimizi hatırladım. gs 500 kesinlikle tavsiye ederim çok güzel bir makine rüzgar yoksa 190 görüyor ben yaptım, alt devirlerde ekonomik hemde sağlam makina:cat:
günaydın ben geldim arkedeşler :rendeer:
bakalım abi kısmet gs500 ü tvs yi satmadan almayı düşünüyorum şehir içi tvs hem kıvrak hem ekonomik hemde seri ama ben mz i de çok özledim :cherry:
bune arkadaş kimsecikler yoktu benim yazmamımı bekliyodunuz![]()
günaydın ben geldim arkedeşler :rendeer:
hadi bakalım hayırlısı olsun allah gönlüne göre versin.
Günaydın garipçe yolcuları,değiştirin artık resimleri kimin kim olduğunu karıştırmaya başladım:mrgreen:
cümleten günaydın herkeze,
birisi yine kuyunun kapağını açmış cadı çıktı yine:queen::queen::queen:
cümleten günaydın herkeze,
birisi yine kuyunun kapağını açmış cadı çıktı yine:queen::queen::queen: