[istanbul mt]bir garip köy garipçe'ye yol alıyoruz ;)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
23 Mar 2009
Mesajlar
2,946
serserimi bunlar :silent:


sabah işedemi gitmiyolar :silent:


:queen::queen:

hani motosiklete binmeyenlerin motorcular için bir söylemleri vardır,
motosiklet serseri işi,
serseri bunlar:queen:

(motosiklet düşmanları size sesleniyorum serseriyiz, motosiklete binmemiş insanda boşa yıllarını geçirmiş, özgürlüğün ne demek olduğunu anlamamış insandır.)
 
Katılım
7 Kas 2008
Mesajlar
1,121
gunaydın arkadaşlar

günaydın hoşgeldin

en çok güçlü makinaları kullanıyorum, ama ilk motosikletim honda titan 125cc 125 ve 150cc motosikletleri çok seviyorum hayatımda onların yeri başka sen ilk tvs 150 ile mi başladın?

vitesli olarak ilk mz 251 seyhan vardı yeğende onla başladım sonra titan sonra tvs şimdi kısmet olursa bi gs 500 düşünüyorum
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Mar 2009
Mesajlar
2,946
günaydın hoşgeldin



vitesli olarak ilk mz 251 seyhan vardı yeğende onla başladım sonra titan sonra tvs şimdi kısmet olursa bi gs 500 düşünüyorum

vay 251 mz, eski günlerimizi hatırladım. gs 500 kesinlikle tavsiye ederim çok güzel bir makine rüzgar yoksa 190 görüyor ben yaptım, alt devirlerde ekonomik hemde sağlam makina:cat:
 
Katılım
7 Kas 2008
Mesajlar
1,121
vay 251 mz, eski günlerimizi hatırladım. gs 500 kesinlikle tavsiye ederim çok güzel bir makine rüzgar yoksa 190 görüyor ben yaptım, alt devirlerde ekonomik hemde sağlam makina:cat:

bakalım abi kısmet gs500 ü tvs yi satmadan almayı düşünüyorum şehir içi tvs hem kıvrak hem ekonomik hemde seri ama ben mz i de çok özledim :cherry:
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,564
Günaydın garipçe yolcuları,değiştirin artık resimleri kimin kim olduğunu karıştırmaya başladım:mrgreen:
 
Katılım
23 Mar 2009
Mesajlar
2,946
cümleten günaydın herkeze,

birisi yine kuyunun kapağını açmış cadı çıktı yine:queen::queen::queen:
 
Katılım
29 Eki 2008
Mesajlar
1,737
Günaydın garipçe yolcuları,değiştirin artık resimleri kimin kim olduğunu karıştırmaya başladım:mrgreen:

vallaha yaa albendende okadar :)
allah bülent ersoya zeval vermesin :p (alıntı)

cümleten günaydın herkeze,

birisi yine kuyunun kapağını açmış cadı çıktı yine:queen::queen::queen:

en sonunda o kapağa beton dökecem olacak o yani :))

heç çıkamıcak ordan :p
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst