- Katılım
- 19 Ocak 2008
- Mesajlar
- 10,285
- Konu Yazar
- #5,941
hipoterm hatırlıyormusun
diloşşşş seni ayfere havale ediyorum :bounce:
hipoterm hatırlıyormusun
diloşşşş seni ayfere havale ediyorum :bounce:
ayferde sana havale ediyor
ben anlamadım gitti bu aranızdaki diyaloğu
özelden pm attım baksana
baktım sende bak![]()
günaydın,
günaydın hell24 bizi duyduğunu biliyorum![]()
kankama laf sokma arkadaş duyacak tabii
o herşeyi duyar herşeyi görür![]()
günaydın millet :rendeer:
hoşbulduk :rendeer:
herkeslere günaydınlar
günaydın ::asker::