ben sana saat satmadımki ben orda işportacılık yaparken sen ilk okulda idin mevzuyu dagıtmayalım bu arada yönetici arkadaşlardan görkem konuyu takip ediyordu gereginin yapılmasını rica ederim
bahaneye gerek yokki zaten bulamazsın bulursan geri veremezsin çok ısrar edersen temiz bir dayak yer gidersin :mrgreen:
geçmiş olsun....
Teşekkür ederim o saati harçlıklarımdan biriktirip almıştım.:salut:
Merhaba Arkadaşlar Kusura Bakmayın Biraz geçiktim.Kaza geçirdiğimde Ameliyat Olmuştum.bacağım tekrar kırıldı ve Tekrar Ameliyat Oldum Uzun Süre PC başına Geçemedim.
Baktımda Mesaj Yazılmış Ama Benim Fake Bir Üye Olduğum Yazılmış.
Yazığıklarım Hepsi Doğrudur.
Mahkema 2. sulh ceza mahkemesindeki Davam mayıs ayına ertelendi.Karşı Taraf Adlı Tıp Raporuna Göre Yüzde Yüz Suçlu Bulundu Ama Mahkeme yine de Erteleniyor Anlayamdım Ama Ertelensin Bakalım.
Dava Sunuçlanmasını Bekliyorum.
NOT:Benden Dava Numarasını İsteyen Abimize Dava Numarasını Gönderecem. Özel Mesaj Olarak Dava Numarasını Söyleyecem.Ama Bir Kaç kişiden Bilgi Almadan Göndermiyecem.
süper yaaa:queen::queen:
İnadım inat ama sağlık olayı başka, eğer gerçekse bir an önce iyileşmeni dilerim, Allah yardımcın olsun, tekrar geçmiş olsun.:rendeer:
Bende seni farkediyorum, uzun vadeli borç verirsen iyi arkadaş olabiliriz.![]()
İnadım inat ama sağlık olayı başka, eğer gerçekse bir an önce iyileşmeni dilerim, Allah yardımcın olsun, tekrar geçmiş olsun.:rendeer:
Bende seni farkediyorum, uzun vadeli borç verirsen iyi arkadaş olabiliriz.![]()
İ
Bende seni farkediyorum, uzun vadeli borç verirsen iyi arkadaş olabiliriz.![]()
cok cabuk yelkenlerı suya ındırdın ama gulumse ıcın :cherry:
bu arada ne kadar bı borç :queen:
Merhaba
Söylediklerimin Hepsi gerçektir özel mesaj attım size msn adresimi eklerseniz konuşabiliriz.
Şimdiden tşk ederim
şu bi arkadaşın bahsettiği olay vardı her üyeye motosiklet alırız her hafta diye fikri ben koydum ilk bana diye atlamıştı bide
sanada ondan yapalım :mrgreen:
Göönünden ne koparsa.
Valla onu bunu bilmem nezaketinden hiç bir şey kaybetmedin, fake de olsan farketmez artık, helal olsun sana, msn'e felan eklemeye gerek yok, inandım gitti.
Bu arada ergenekon yüzünden bütün davalar uzuyormuş, böyle bir söylenti var, senin dava da o yüzden çok uzun süre sonuçlanamayabilir.
Ne kadar doğru bilmem, söylenti sonuçta.
Göönünden ne koparsa.
Valla onu bunu bilmem nezaketinden hiç bir şey kaybetmedin, fake de olsan farketmez artık, helal olsun sana, msn'e felan eklemeye gerek yok, inandım gitti.
Bu arada ergenekon yüzünden bütün davalar uzuyormuş, böyle bir söylenti var, senin dava da o yüzden çok uzun süre sonuçlanamayabilir.
Ne kadar doğru bilmem, söylenti sonuçta.