Merhaba Arkadaşlar,
Ben Mehmet Bu Konuyu Açan Kişiyim.
Dava Henüz Sonuçlanmadı. Temyize Gitti.
En Son Adli Tıpa Muaneye Gönderdiler. Rapor Gelmeden Davanın Sonuçlanması mümkün değil.
Sadece Dosyanın Gelmesini Bekliyorum.
Bu Kaza Yüzünden Mesleğimi Kaybettim Ve 3 yıldır Çalışamıyorum.
Benim Durumumda Kimsenin Olmasını İstemem. Ama Hayat İşte İnsanın Başına Ne Geleceği Belli Olmuyor. Böyle Durumlarda YApılacak Tekşey Eğer Haklı İseniz Hakkınızı Arayacaksınız.
Not:Bir Kaza olduğunda Ehliyetin Yok Suçlusun Filan Diyenler Vardır.
Bir Kazada Belge Eksikliği Kazaya Sebebiyet Vermemektedir.
Davanın Sonucunu Bu Konu altına Sonuçlandığı Zaman Yazacağım.
SAYGILARIMLA
Hah şimdi iyi oldu bu
ikimiz de aynı anda online durumdayız
Sayın Moderatörler bu adam kimdir?nedir bir öğrenin hepimiz bilelim.
Ey Mehmet kardeşim,
geldin bir konu açtın ,
hukukçulardan sigortacılardan başka konuyla alakasız herkes açıkça saçmaladı,
bilen bilmeyen yazıyordu dayanamadım;hukuki bir izahatte bulunmak istedim
iyi mi yaptım hayır.
burnumdan getirdi bir kaç kişi .
dediler ki": sen buraya müşteri toplamaya geldin,konuyu da kendin açtırdın,bizim kaç tane avukatımız var onlar bilmiyor da sen mi biliyorsun"
hukukçulardan sigortacılardan başka konuyla alakasız herkes açıkça saçmaları
22 yıllık avukatım.
Bu forumdakilerin bir çoğu doğmadan ben avukatlık yapıp trafik davalarına bakıyordum.
Rabbime şükür,yıllardır birilerinin bana dava getirmesine ihtiyacım hiç yok.
Kabahat bendeydi biraz:
parayla verilmesi gereken bir bilgiyi bedava dağıtırsam ne bilginin ne de benim kıymetim olamayacağını bir an için unutmuştum.
Forumda hukuki bilgi paylaşmamaya bu konu ile bir kez daha kesin olarak karar
verdim
o arada söylediğim hukuki yorumu başka hukukçular da onaylamış olacak ki bir tane adam çıktı,delikanlı gibi özür diledi sonra
O da rahmetli Aye idi.
Mekanı cennet olsun.
Mehmet bu konuda sana hakkımı hiç helal etmiyorum kardeşim,
Açıp bir konu gittin.
"Arkadaş gel konuna sahip çık,davanı ve dosyanın numarasını bildir,senin yüzünden ben mağdur oluyorum deyince yoktun"
çıkıp da" işte şurada bu davayı açtım bile" demedin.
işte bunu yazmıştın
25 Şubatta Mahkemelerim Var. 4 Avukat Tuttum. ADli Tıp Raporunu Bekliyorum. Gelince Sonuçlanacağını Söylüyor Avukatım.
Her Hangi Bir Değişiklik Olduğu Zaman Buraya Yazacam.
SAYGILARIMLA...
Bu da konuda sorulan her hangi bir soru
.. ben hala israrla adliye ve dosya nosunu istiyorum......
Halis ısrarla yazmıştı,sen de ısrarla yoktun
evet yonetim ben bu üyelik sahte demiştim yok şöyle böyle dediniz nerde dava sonucu ben hala bekliyom :mrgreen: