Trafik Kazası Geçirdim Karşı Tarafın Kaskosundan Alınan Para Yardım

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
ben hala beklemekteyim msn ye ekleyecekler veya ozelden dosya no vercekler diye :queen::queen:görkem sana diyom gülümse sen anla :mrgreen:
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
936
Eyong'un da açıkladığı gibi.
Ayrıca başka bir başlıkta kaza yapan biri buradaki bilgileri bilmediğinden ehliyetsiz kaza yaptığı için tutanak tutmamış. O başlığı görünce aklıma geldi burayı hortlatmak.

Davanın sonucunu çoğu kişi bekliyordu fakat aradan baya zaman geçtiği için herkes unuttu sanırım. :)
 
Katılım
14 Ağu 2009
Mesajlar
768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben bu konuyu polis komşuma sordum kusur tamamen arabanın çünkü araba dönmemesi gereken yerden dönüş yapmaya çalışmasa bu vahim kaza olmazdı ayrıca motosiklet sürücüsünde plaka,kask olmasa bile kusura etki etmez ne yani arkadaşında kaskını çıkarıp araç sürücüsüne atacak hali yok sadece trafik cezası yer ona da polis dikkat ettiyse tabi,,,ben de mecidiyeköyde araç sürücüsünün dörtlüleri yanmamış şekilde durması ve aynasına bakmaması ve herifin kapıyı açması sebebiyle adamın kapısına çarptım,üstelik ne kaskım vardı ne plakam bana bişey olmadı ama motorda 750 tl hasar oluştu,biz tutanağı kendi aramızda tuttuk,eksper bütün kusuru karşı tarafa verdi ve ben paramı karşı taraftan çatır çatır aldım.Arkadaşım burda sen mağdursun karşı taraf taksirle yaralamaya sebebiyet verdiği için mahkeme masraflarını bile karşı tarafa ödetirler sende sigortadan paranı eksper raporunun sigorta acentesine ulaşmasındn itibaren 8 iş günü içinde alacaksın buna emin ol yaşamış biri olarak bildiğim bu kadar sana çok çok geçmiş olsun Allah acil şifa versin bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olan bazı arkadaşlara da akıl fikir versin içini ferah tut sen
 
Katılım
27 Ara 2010
Mesajlar
1
slm

merhaba arkadaşlar senın konumun bıraz farklı ama ebn türkiye genelinde trafık kazası yapmış mağdur kalmış kişilerin araç sigortasın dan vatandaşların
tazmınat haklarını almalarına yardımcı oluyorum yani sigorta aracılık hizmeti yapıyorum motor sikletin ruhsatı varmış sölediğine göre motorsikletin plakasını almak için gidiyormussun kaza sonrası gıdıp aracın plakasını belırletıp
trafık tutanağında motorun plakasını işlet bu sayede hak ve haklarını
almaya hak kazanırsın ayrıntılı bilgi almak isdersen bana yaz
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Aradan iki yıl geçmiş, baştan sona okudum tekrar sabah sabah :)

Allah rahmet eylesin, bende rahmetli AYE gibi düşünürdüm, ama emin olmadığım bir konu olduğu için yorum yapmamıştım.

Çok ilginç ama başlık sahibi haklı, davayı kazanır. Hatta dava açmayıp %70 e razı olsaydı olay çoktan kapanırdı.

Savaşkayan'ı kimse kaale almamış neredeyse ama adamın işi bu, bende dahil hemen herkes yılalrdır kulaktan dolma bilgiler ile ve "ehliyet yoksa yandın hacı" mantığıyla hareket etmiş.

Kısaca, eksik evrak kazada kusur oranını ve kaza sorumluluğunu değiştirmiyor.

Ehliyetsiz olsanızda olmasanızda yayalar için giriş yasağı olan bir otoban da bir yayaya çarptığınızda (Allah korusun) yaya suçludur ve ona göre işlem yapılır.

Daha geçen gün haberde gördüm ehliyetsiz sürücü yayaya çarpıp öldürmüş ve bir iki ay sonra serbest kalmıştı.

Ölenin yakınları isyan ediyordu adam ehliyetsizdi diye ama sonuçta çarpan adam suçlu değildi, yaya suçluydu ve haberde bu kanunla ilgili bilgide verilmişti.
 
Katılım
9 Mar 2007
Mesajlar
430
Savaş Abi, bu konuda söyleyeceğini söylemişsin zaten, başka söze gerek yok! Vesselam. Kaza geçiren arkadaş, kulaktan dolma bilgi senin işine yaramaz. Gereksiz yere zamanını harcarsın, emeğine yazık. Bir avukat bul, yoksa zaten savaskayan gerekli ve yeterli açıklamayı yapmış,zira kendisi 20 yıla yakındır avukatlık yapmaktadır ve muhtemelen onlarca dava almıştır bu olay gibi. Bu bir reklam değildir, serbestçe ve ezbere konuşanlardan bezdiğim için araya girdim ve böyle bir açıklama yapma ihtiyacı hissettim. Geçmiş olsun.
 
Katılım
28 Nis 2010
Mesajlar
260
ya sonuna kadar okudum konu havada kalmış ...
moderatör arkadaşlar bakabilirmi konuyu açan arkadaş online oluyormu oluyorsa soralım :)

haa 15.07.2009 da aktif olmuş en son
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
sevgili Savaş abi..bu konuyu daha yeni farkettim.mahkeme sonucunu bilmiyorum ama ,sanırım neden bu siteden kimseye avukatlık yapmayacağım dediğini .......
şimdi anlıyor ve uzun zaman önce de bununla ilgili olarak söylediğimim aynısını söylüyorum..
haklısın abi ne denilebilirki???

ama bu davanın sonucunu merakımı yenmek ve diğer arkadaşlara da örnek teşkil etmesi açısından bekliyorum...
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Konu sahibi ile msn de görüştüm.

Davayı kazanmış, karşı taraf %100 suçlu bulunmuş.

Fakat karşı taraf davayı temyize götürmüş, 22 mart da davası varmış.

Kendisinden rica ettim ayrıntıları yazacak.
 
Katılım
25 Ocak 2009
Mesajlar
30
Merhaba Arkadaşlar,

Ben Mehmet Bu Konuyu Açan Kişiyim.:(

Dava Henüz Sonuçlanmadı. Temyize Gitti.

En Son Adli Tıpa Muaneye Gönderdiler. Rapor Gelmeden Davanın Sonuçlanması mümkün değil.
Sadece Dosyanın Gelmesini Bekliyorum.

Bu Kaza Yüzünden Mesleğimi Kaybettim Ve 3 yıldır Çalışamıyorum.

Benim Durumumda Kimsenin Olmasını İstemem. Ama Hayat İşte İnsanın Başına Ne Geleceği Belli Olmuyor. Böyle Durumlarda YApılacak Tekşey Eğer Haklı İseniz Hakkınızı Arayacaksınız.

Not:Bir Kaza olduğunda Ehliyetin Yok Suçlusun Filan Diyenler Vardır.
Bir Kazada Belge Eksikliği Kazaya Sebebiyet Vermemektedir.

Davanın Sonucunu Bu Konu altına Sonuçlandığı Zaman Yazacağım.

SAYGILARIMLA
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhaba Arkadaşlar,

Ben Mehmet Bu Konuyu Açan Kişiyim.:(

Dava Henüz Sonuçlanmadı. Temyize Gitti.

En Son Adli Tıpa Muaneye Gönderdiler. Rapor Gelmeden Davanın Sonuçlanması mümkün değil.
Sadece Dosyanın Gelmesini Bekliyorum.

Bu Kaza Yüzünden Mesleğimi Kaybettim Ve 3 yıldır Çalışamıyorum.

Benim Durumumda Kimsenin Olmasını İstemem. Ama Hayat İşte İnsanın Başına Ne Geleceği Belli Olmuyor. Böyle Durumlarda YApılacak Tekşey Eğer Haklı İseniz Hakkınızı Arayacaksınız.

Not:Bir Kaza olduğunda Ehliyetin Yok Suçlusun Filan Diyenler Vardır.
Bir Kazada Belge Eksikliği Kazaya Sebebiyet Vermemektedir.

Davanın Sonucunu Bu Konu altına Sonuçlandığı Zaman Yazacağım.

SAYGILARIMLA

Hah şimdi iyi oldu bu
ikimiz de aynı anda online durumdayız
Sayın Moderatörler bu adam kimdir?nedir bir öğrenin hepimiz bilelim.

Ey Mehmet kardeşim,
geldin bir konu açtın ,
hukukçulardan sigortacılardan başka konuyla alakasız herkes açıkça saçmaladı,
bilen bilmeyen yazıyordu dayanamadım;hukuki bir izahatte bulunmak istedim
iyi mi yaptım hayır.

burnumdan getirdi bir kaç kişi .
dediler ki": sen buraya müşteri toplamaya geldin,konuyu da kendin açtırdın,bizim kaç tane avukatımız var onlar bilmiyor da sen mi biliyorsun"
hukukçulardan sigortacılardan başka konuyla alakasız herkes açıkça saçmaları
22 yıllık avukatım.
Bu forumdakilerin bir çoğu doğmadan ben avukatlık yapıp trafik davalarına bakıyordum.
Rabbime şükür,yıllardır birilerinin bana dava getirmesine ihtiyacım hiç yok.
Kabahat bendeydi biraz:
parayla verilmesi gereken bir bilgiyi bedava dağıtırsam ne bilginin ne de benim kıymetim olamayacağını bir an için unutmuştum.
Forumda hukuki bilgi paylaşmamaya bu konu ile bir kez daha kesin olarak karar
verdim
o arada söylediğim hukuki yorumu başka hukukçular da onaylamış olacak ki bir tane adam çıktı,delikanlı gibi özür diledi sonra
O da rahmetli Aye idi.
Mekanı cennet olsun.
Mehmet bu konuda sana hakkımı hiç helal etmiyorum kardeşim,
Açıp bir konu gittin.
"Arkadaş gel konuna sahip çık,davanı ve dosyanın numarasını bildir,senin yüzünden ben mağdur oluyorum deyince yoktun"
çıkıp da" işte şurada bu davayı açtım bile" demedin.
işte bunu yazmıştın
25 Şubatta Mahkemelerim Var. 4 Avukat Tuttum. ADli Tıp Raporunu Bekliyorum. Gelince Sonuçlanacağını Söylüyor Avukatım.

Her Hangi Bir Değişiklik Olduğu Zaman Buraya Yazacam.

SAYGILARIMLA...;)

Bu da konuda sorulan her hangi bir soru
.. ben hala israrla adliye ve dosya nosunu istiyorum......

Halis ısrarla yazmıştı,sen de ısrarla yoktun
evet yonetim ben bu üyelik sahte demiştim yok şöyle böyle dediniz nerde dava sonucu ben hala bekliyom :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Ocak 2009
Mesajlar
30
Hah şimdi iyi oldu bu
ikimiz de aynı anda online durumdayız
Sayın Moderatörler bu adam kimdir?nedir bir öğrenin hepimiz bilelim.

Ey Mehmet kardeşim,
geldin bir konu açtın ,
hukukçulardan sigortacılardan başka konuyla alakasız herkes açıkça saçmaladı,
bilen bilmeyen yazıyordu dayanamadım;hukuki bir izahatte bulunmak istedim
iyi mi yaptım hayır.

burnumdan getirdi bir kaç kişi .
dediler ki": sen buraya müşteri toplamaya geldin,konuyu da kendin açtırdın,bizim kaç tane avukatımız var onlar bilmiyor da sen mi biliyorsun"
hukukçulardan sigortacılardan başka konuyla alakasız herkes açıkça saçmaları
22 yıllık avukatım.
Bu forumdakilerin bir çoğu doğmadan ben avukatlık yapıp trafik davalarına bakıyordum.
Rabbime şükür,yıllardır birilerinin bana dava getirmesine ihtiyacım hiç yok.
Kabahat bendeydi biraz:
parayla verilmesi gereken bir bilgiyi bedava dağıtırsam ne bilginin ne de benim kıymetim olamayacağını bir an için unutmuştum.
Forumda hukuki bilgi paylaşmamaya bu konu ile bir kez daha kesin olarak karar
verdim
o arada söylediğim hukuki yorumu başka hukukçular da onaylamış olacak ki bir tane adam çıktı,delikanlı gibi özür diledi sonra
O da rahmetli Aye idi.
Mekanı cennet olsun.
Mehmet bu konuda sana da hakkımı helal etmiyorum kardeşim,
Açıp bir konu gittin.
"Arkadaş gel konuna sahip çık,davanı ve dosyanın numarasını bildir,senin yüzünden ben mağdur oluyorum deyince yoktun"
çıkıp da" işte şurada bu davayı açtım bile" demedin.
işte bunu yazmıştın

Merhaba

Haklı Olabilirsiniz Fakat Biliyorsunuzki Sanal Aleme Güvenilmiyor.
Ben Burda Bilgi Almak için Konu Açtım Bazı Yerlerde Ben Bazı Yerlerde Üyeler Saçmaladı.
Ben Kimseye Yalan Bir Şey Söylemedim Söylememde.

Dosya Numaramı Vermeye Çekindim O yüzden Vermek İstemedim.

Yanlışım Olduğunu Sanmıyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhaba

Haklı Olabilirsiniz Fakat Biliyorsunuzki Sanal Aleme Güvenilmiyor.
Ben Burda Bilgi Almak için Konu Açtım Bazı Yerlerde Ben Bazı Yerlerde Üyeler Saçmaladı.
Ben Kimseye Yalan Bir Şey Söylemedim Söylememde.

Dosya Numaramı Vermeye Çekindim O yüzden Vermek İstemedim.

Yanlışım Olduğunu Sanmıyorum.

Dosya numarasını verseydin gidip dosyanı yiyemezlerdi..
Ayrıca" msn den dosya numarası göndereceğim" dediğin halde bile göndermemişsin ki bu da kendinle çeliştiğini gösterir.

ben hala beklemekteyim msn ye ekleyecekler veya ozelden dosya no vercekler diye :queen::queen:görkem sana diyom gülümse sen anla :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Ocak 2009
Mesajlar
30
Dosya numarasını verseydin gidip dosyanı yiyemezlerdi..

Bilseydim Bi şey Olmayacağını Çoktan Verirdim. İnternette Her Şey Oluyor.

Hatta Rahmetli aYe de mesaj yazmıştı istemişti dosya numarasınız ama göndermedim.

Şimdi Göndereyim Diyecem İstemezsiniz Şimdide.:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst