Trafik Kazası Geçirdim Karşı Tarafın Kaskosundan Alınan Para Yardım

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
ben sana saat satmadımki ben orda işportacılık yaparken sen ilk okulda idin mevzuyu dagıtmayalım bu arada yönetici arkadaşlardan görkem konuyu takip ediyordu gereginin yapılmasını rica ederim
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
ben sana saat satmadımki ben orda işportacılık yaparken sen ilk okulda idin mevzuyu dagıtmayalım bu arada yönetici arkadaşlardan görkem konuyu takip ediyordu gereginin yapılmasını rica ederim

Ben demedim mi bir bahane bulur kıvırırlar diye.:queen::queen::queen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
bahaneye gerek yokki zaten bulamazsın bulursan geri veremezsin çok ısrar edersen temiz bir dayak yer gidersin :mrgreen:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
bahaneye gerek yokki zaten bulamazsın bulursan geri veremezsin çok ısrar edersen temiz bir dayak yer gidersin :mrgreen:

Mantıklı.:mrgreen:

Ben halen ısrar ediyorum, "gülümse" fake üyedir, sözde uydurduğu dava yoktur, zaman gelmiş geçmiştir, su bile uyumuştur ben uyumamıştır, yenen hakkımın sindirilmesine müsade etmeyeceğimdir, hoş yapabileceklerim anca lafta kalacaktır, polimdir, genede mağdurumdur, bana yazık olmuştur.:cherry:
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
30
gülümse kardeşim parayı tazminatı kusuru falan hepsini salla da motosikleti aldığın gün bu kadar ciddi bir kaza geçirmene çok üzüldüm. allah bir an önce şifa versin. platin takıldı diye sakın moralini bozma eskisinden sağlıklı olursun hiç kafana takma. he bu arada paranı da alırsın inşallah ama alamazsan da hiç umursama önemli olan sağlığına kavuşman. ayrıca şu kadın şoförlere ne desem bilmiyorum ki ne desem şimdi bayanlar bozulucak neyse susuyum. '^+&%+&!'^%+ diyorum onlara :)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
gel murat anlaşalım bende bir adet hornet var onu sana vereyim kapansın bu mevzu kapansın derken saat meselesinden bahsediyom yoksa bu mahkeme meselesin kastetmiyorum bence cakma üyelik ama beni dinliyen yokki be te o zaman söyledim kıymetlı yönetici arkadaşlara
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Ben anlamam Halis abi, çaydanlık verecen yoksa kurtulamazsın benden, motivasyonum tam, açtım terminatör 4 izliyorum, dağıtıcam o tahtekaleyi.:p
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
bence akıncası yok artık ben orda degilim nasıl olsa gel hornette anlaşalım çürüyüp gidiyor orda :mrgreen:
 
Katılım
25 Ocak 2009
Mesajlar
30
Merhaba Arkadaşlar Kusura Bakmayın Biraz geçiktim.Kaza geçirdiğimde Ameliyat Olmuştum.bacağım tekrar kırıldı ve Tekrar Ameliyat Oldum Uzun Süre PC başına Geçemedim.

Baktımda Mesaj Yazılmış Ama Benim Fake Bir Üye Olduğum Yazılmış.

Yazığıklarım Hepsi Doğrudur.

Mahkema 2. sulh ceza mahkemesindeki Davam mayıs ayına ertelendi.Karşı Taraf Adlı Tıp Raporuna Göre Yüzde Yüz Suçlu Bulundu Ama Mahkeme yine de Erteleniyor Anlayamdım Ama Ertelensin Bakalım.

Dava Sunuçlanmasını Bekliyorum.

NOT:Benden Dava Numarasını İsteyen Abimize Dava Numarasını Gönderecem. Özel Mesaj Olarak Dava Numarasını Söyleyecem.Ama Bir Kaç kişiden Bilgi Almadan Göndermiyecem.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cok onemlı bılgı bunlar devlet sırrı bu dava ya bızde saten bu davadan derın devlete ınecez bu arada eminimki senın davanın parasını torunların yer artık :queen:

Teşekkür ederim o saati harçlıklarımdan biriktirip almıştım.:salut:

süper yaaa:queen::queen:
 
Son düzenleme:

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Merhaba Arkadaşlar Kusura Bakmayın Biraz geçiktim.Kaza geçirdiğimde Ameliyat Olmuştum.bacağım tekrar kırıldı ve Tekrar Ameliyat Oldum Uzun Süre PC başına Geçemedim.

Baktımda Mesaj Yazılmış Ama Benim Fake Bir Üye Olduğum Yazılmış.

Yazığıklarım Hepsi Doğrudur.

Mahkema 2. sulh ceza mahkemesindeki Davam mayıs ayına ertelendi.Karşı Taraf Adlı Tıp Raporuna Göre Yüzde Yüz Suçlu Bulundu Ama Mahkeme yine de Erteleniyor Anlayamdım Ama Ertelensin Bakalım.

Dava Sunuçlanmasını Bekliyorum.

NOT:Benden Dava Numarasını İsteyen Abimize Dava Numarasını Gönderecem. Özel Mesaj Olarak Dava Numarasını Söyleyecem.Ama Bir Kaç kişiden Bilgi Almadan Göndermiyecem.

İnadım inat ama sağlık olayı başka, eğer gerçekse bir an önce iyileşmeni dilerim, Allah yardımcın olsun, tekrar geçmiş olsun.:rendeer:

süper yaaa:queen::queen:


Bende seni farkediyorum, uzun vadeli borç verirsen iyi arkadaş olabiliriz.:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İnadım inat ama sağlık olayı başka, eğer gerçekse bir an önce iyileşmeni dilerim, Allah yardımcın olsun, tekrar geçmiş olsun.:rendeer:




Bende seni farkediyorum, uzun vadeli borç verirsen iyi arkadaş olabiliriz.:p

cok cabuk yelkenlerı suya ındırdın ama gulumse ıcın :cherry:

bu arada ne kadar bı borç :queen:
 
Katılım
25 Ocak 2009
Mesajlar
30
İnadım inat ama sağlık olayı başka, eğer gerçekse bir an önce iyileşmeni dilerim, Allah yardımcın olsun, tekrar geçmiş olsun.:rendeer:

Bende seni farkediyorum, uzun vadeli borç verirsen iyi arkadaş olabiliriz.:p


Merhaba

Söylediklerimin Hepsi gerçektir özel mesaj attım size msn adresimi eklerseniz konuşabiliriz.
Şimdiden tşk ederim
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
cok cabuk yelkenlerı suya ındırdın ama gulumse ıcın :cherry:

bu arada ne kadar bı borç :queen:

Göönünden ne koparsa.:p

Merhaba

Söylediklerimin Hepsi gerçektir özel mesaj attım size msn adresimi eklerseniz konuşabiliriz.
Şimdiden tşk ederim

Valla onu bunu bilmem nezaketinden hiç bir şey kaybetmedin, fake de olsan farketmez artık, helal olsun sana, msn'e felan eklemeye gerek yok, inandım gitti.:)

Bu arada ergenekon yüzünden bütün davalar uzuyormuş, böyle bir söylenti var, senin dava da o yüzden çok uzun süre sonuçlanamayabilir.

Ne kadar doğru bilmem, söylenti sonuçta.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şu bi arkadaşın bahsettiği olay vardı her üyeye motosiklet alırız her hafta diye fikri ben koydum ilk bana diye atlamıştı bide
sanada ondan yapalım :mrgreen:

hayır demez bence :queen:

Göönünden ne koparsa.:p



Valla onu bunu bilmem nezaketinden hiç bir şey kaybetmedin, fake de olsan farketmez artık, helal olsun sana, msn'e felan eklemeye gerek yok, inandım gitti.:)

Bu arada ergenekon yüzünden bütün davalar uzuyormuş, böyle bir söylenti var, senin dava da o yüzden çok uzun süre sonuçlanamayabilir.

Ne kadar doğru bilmem, söylenti sonuçta.

geldimi dava nosu iyi cok onemlı bılgılerı ele gecırdık :queen:


şöle 3-5mılyar gecer ya :p
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
936
gulumse eğer sen gerçeksen :)P), benim de sana benzer bir kazam vardı 2007 de yaptım aynı şekilde bacak kırıldı ve platinim var ama platinimi çok sevdim çıkartmayacağım :p .
Neyse dava 2 senedir sürüyor. En ufak bir itirazları daha olsa yada belge eksikliği , daha 3 ay dakar atıyor...
Böyle giderse dava sonuçlansın da platini çıkarmak için amelyat parası gelsin diye beklerken platinle gömüleceğim.
 
Katılım
25 Ocak 2009
Mesajlar
30
Göönünden ne koparsa.:p



Valla onu bunu bilmem nezaketinden hiç bir şey kaybetmedin, fake de olsan farketmez artık, helal olsun sana, msn'e felan eklemeye gerek yok, inandım gitti.:)

Bu arada ergenekon yüzünden bütün davalar uzuyormuş, böyle bir söylenti var, senin dava da o yüzden çok uzun süre sonuçlanamayabilir.

Ne kadar doğru bilmem, söylenti sonuçta.


Anlamam Ben Ergenekondan.
BEnim Davam Daha Önemli :cherry::cherry::cherry:
Ne Kadar Uzarsa Uzasın Nasıl Olsa Sonuçlanacak Ben iyileşene kadar.
Ne zaman Sonuçlanır Bilmiyorum ama Mayıs Ayında Belki Sonuçlanır
Dava bilgilerini sizlerle paylaşırım zamanı gelince

Neyse Sizlere İYİ GECELER DİLİYORUM...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst