Merhabalar
Öncelikle Herkese Bilgiler (Olumlu Olumsuz)Bilgiler İçin Tşk Ederim.
Gelelim Konumuza
Önce Avukat İşiyle Başlayalım.
1 Arkadaşımız Yazmış Ama Silinmiş Sanırım.
Ben 4 Avukat Tuttum Ama Hepsi Bir Büroda Ve Hangisinin Girip Girmeyeceği Belli Olmuyor.Hangisi Musaitse O giriyor.
Şimdi Diyeceksiniz Parası Nerden Geliyor.
Cevap: Açtığım Davaları Kazanırsam %10 Verecem.
Kazanamazsam Hiç Bişey Yok

Yemeğer Götürürüm Hepsini

Şimdi Ben Bu Konuyu Açtıktan Beri Araştırma Yapıyorum Nette Olsun Sigortalar Olsun Araştırıyorum.
Ve Aldığım Bilgilerin Hepsi de aynı Ve Halis Abiden Alıntı Yaptım Orda Yazıyor.
Aynısını Bana Söylüyorlar.
Bu Arada Halis Dosya Nosunu Gönderemem.Sebep Sanal Aleme Kişisel Bilgilerimi Yayınlamıyorum Yakınımda Olsaydınız Söylerdim
Ben Burdan Sonuçları Yazarım
Karşı Tarafın Sigortasına Ben Dava Açacam.
Zorunlu Trafik Sigortası 3.kişilerin maddi ve bedeni zararını karşılamaktadır. Diye Yola Çıkarak davamı Açacam.
NOT:
Benim Davam da Bana Asla Ehliyetin Varmı Diye Bir Soru Yönelmedi. Sebebi İse
Her Zaman Sölediğim Ben Ehliyetsiliğimi Ve Rusatsızlığımı Kabul Ediyorum.
Herkezin Bilmesi Gereken Bir Konu: Trafik Kazalarında Ehliyetysizlik,Ruhsatsızlık vb. belgeler Kusur Sayılmıyor.
Açtığım Konuda Yazılan mesajların Hiç Birinde Ehliyet Almaya Gerek Yok Diye Bir Mesajda Bulunmuyor
Eğer Burda Mesajları Okuyupta Ehliyet Almak Gereksiz Diyenlere de
Cevabım:Sizi Cahilliğinizle Baş Başa Bırakıyorum.
SAYGILARIMLA