Trafik Kazası Geçirdim Karşı Tarafın Kaskosundan Alınan Para Yardım

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Naısl alınmayayım :silent:? Sizin doğrularınız dışında yazılan bütün yorumlara hitaben yazılmış yazınız. :) Ben alınmayayım da kimler alınsın :p

üzdüysem özür dilerim sevgili kardeşim.

gerçekten merak edene yeni bir konu;

ÖZET: Kasko Sigorta poliçesi genel şartları 4/b maddesine göre kaza ve hasarın, sürücünün alkolün etkisi altında bozulmasından ileri gelmiş olması halinde bu hasar teminat dışında kalır, ancak sürücünün sırf alkollü olması hasarın teminat dışı kalmasını gerektirmez. Mahkemece yapılacak iş, bilirkişi heyetine inceleme yaptırılarak kaza ve hasarın sürücünün sadece alkolün etkisi altında bulunmasından meydana gelip gelmediği saptanarak sonucu çerçevesinde karar vermektir.
(Not:Hukuk Genel Kurulu kararıdır(2000-11/806-2000-801 k)
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
381
herkes bişeyler yazmış ama kimse birbirini anlamaya çalışmamış:silent:

kazayı yapan arkadaş ehliyet, ruhsat olmadığı için suçlu olduğunu kabul ediyor ve zaten cezasını ödemiş ve motoru da çekilmiş fakat burada kazanın oluşumuna göre haklı veya haksız olma durumu var ki orda işler ehliyet ve ruhsattan bağımsız gelişiyor ve sonucunu da 25 şubatta öğreneceğiz...

ikinci bir konu olarak da bazı arkadaşlar davayı kazansan da sigorta şirketinden para alamazsın demiş ama ortada kazanılmış bi dava varsa sigorta şirketi bana nasıl paramı vermez ya icraya giderim o durumda...
birisi poliçenin arkasındaki yazılardan bahsetmiş ama burdaki motorcu kardeşimiz bi kazaya karışmadan önce o kazayı yaptığı kişinin sigorta poliçesine mi bakacak :silent:
bazı örnekler verilmiş para alınamamasına karşılık, fakat oradaki durumlar anladığım kadarıyla kasko ile alakalı yani ben alkollü araç kullanırken kaza yaptım ve suç bendeyse benim kasko poliçem tabiki bana ödeme yapmak istemez... fakat burda durum farklı ben haklı bulunmuşum ama karşı tarafın sigortası kendi gözünde beni haksız görüp ödeme yapmayı reddederse mahkeme kararına karşı gelmiş olur
 
Katılım
13 Eki 2008
Mesajlar
304
kardeşim kaza ehliyet olsada olmasada olur ama senin sordugun soru bu işin sonu ne olur evrakların yoksa yüzde yüz haklıda olsan haksız duruma geçersin haksızsın diyoruz kendi kendine sinirleniyosun
mutlu olacaksan haklısın diyelim..
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
262
tam bir tiyatro sahnesi olmuş bu topik.:)
ben böyle bikaza neduydum ne gördüm:)
allahta hiçkimsenin başına kaza bela vermesin:rendeer:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Konunun "kanun" kısmının anlaşılabildiğine sevindim.:)
Konu sahibi de isterse avukatlar ve dava hakkında gerekli açıklamaları yapacaktır.
Konu dışı mesajları siliyorum.
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
262
gülümser arkadaşımız konuyu açarken çok eksik bilgiler vermiş daha sonrada durumu toparlamaya çalışmış fakat konu okadar dagılmış ve tutarsız bihal almışki birçokkişi birbirine olmucak kelimeler sarfetmiş asıl üzücü olanda bu. bizler bilgi paylaşıcaz birbirimize yardım edicez ama kırmadan,dökmeden peki budurum nedir bi anlam veremedim.

benim babam senin babanı döver, yada bu dava şalvar davasına döner,
 
Katılım
25 Ocak 2009
Mesajlar
30
he he ben şimdi birşey yazcam olmayacak yazmazsam kendime olan saygımı kaybedecegim bizim sigorta şirketine bu topigi okutum gelen cevap aynen kopyalıyorum yapıştırıyorum

Kaza ile ilgili açılmış olan bir dava olduğundan ve maddi hasarlı trafik kazalarında kusur nispetinde ödeme yapıldığından ilk önce davanın sonuçlanması beklenmeli.Bu arada kazaya karışan oto sahibinin hangi şirkette
sigortalı olduğu biliniyorsa müracaat edilmesi işlemlerin ve dosyanın sonuçlanması açısından hız kazandıracaktır..

Motorun plakasının ve ehliyet olmayışı hasar almanıza engel değildir.Zorunlu Mali Mesuliye Trafik poliçesi 3,şahısların
zararlarını öder ve tabi tedavi masraflarınıda.

Yapmış olduğunu tedavi masrafları recete ve faturalar saklanmalı ve karşı tarafın bağlı bulunduğu sigorta
şirketine bildirilmelidir.Tedavi masraflarıda kusur nispetinde ödenir...
ama bu dediklerim sadece trafik sigorta policesi için gecerli bu demekki bundan sonra neyse anadınız sizonu ama ben hala israrla adliye ve dosya nosunu istiyorum......



Merhabalar

Öncelikle Herkese Bilgiler (Olumlu Olumsuz)Bilgiler İçin Tşk Ederim.
Gelelim Konumuza

Önce Avukat İşiyle Başlayalım.
1 Arkadaşımız Yazmış Ama Silinmiş Sanırım.
Ben 4 Avukat Tuttum Ama Hepsi Bir Büroda Ve Hangisinin Girip Girmeyeceği Belli Olmuyor.Hangisi Musaitse O giriyor.
Şimdi Diyeceksiniz Parası Nerden Geliyor.
Cevap: Açtığım Davaları Kazanırsam %10 Verecem.
Kazanamazsam Hiç Bişey Yok:D Yemeğer Götürürüm Hepsini:D:D

Şimdi Ben Bu Konuyu Açtıktan Beri Araştırma Yapıyorum Nette Olsun Sigortalar Olsun Araştırıyorum.

Ve Aldığım Bilgilerin Hepsi de aynı Ve Halis Abiden Alıntı Yaptım Orda Yazıyor.
Aynısını Bana Söylüyorlar.
Bu Arada Halis Dosya Nosunu Gönderemem.Sebep Sanal Aleme Kişisel Bilgilerimi Yayınlamıyorum Yakınımda Olsaydınız Söylerdim
Ben Burdan Sonuçları Yazarım

Karşı Tarafın Sigortasına Ben Dava Açacam.
Zorunlu Trafik Sigortası 3.kişilerin maddi ve bedeni zararını karşılamaktadır. Diye Yola Çıkarak davamı Açacam.

NOT: Benim Davam da Bana Asla Ehliyetin Varmı Diye Bir Soru Yönelmedi. Sebebi İse
Her Zaman Sölediğim Ben Ehliyetsiliğimi Ve Rusatsızlığımı Kabul Ediyorum.
Herkezin Bilmesi Gereken Bir Konu: Trafik Kazalarında Ehliyetysizlik,Ruhsatsızlık vb. belgeler Kusur Sayılmıyor.

Açtığım Konuda Yazılan mesajların Hiç Birinde Ehliyet Almaya Gerek Yok Diye Bir Mesajda Bulunmuyor
Eğer Burda Mesajları Okuyupta Ehliyet Almak Gereksiz Diyenlere de
Cevabım:Sizi Cahilliğinizle Baş Başa Bırakıyorum.


SAYGILARIMLA
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
262
sonucu bekliyoruz gülümse arkadaş umarım kazanırsın budava başka davalara örnek teşkil edebilir çünkü.
ayagın nasıl oldu çok geçmişolsun tekrar. ehliyetinide okulu dışardan bitirip alırsın umarım.
 
Katılım
25 Ocak 2009
Mesajlar
30
sonucu bekliyoruz gülümse arkadaş umarım kazanırsın budava başka davalara örnek teşkil edebilir çünkü.
ayagın nasıl oldu çok geçmişolsun tekrar. ehliyetinide okulu dışardan bitirip alırsın umarım.


Hepinize Teşekkür Ederim.
Bacağım Kırık Platin Yerinden Çıkmış Valla Bir Daha Ameliyat Gerekiryor Sanırım:(:(:(
İnşallah Kazanırım Kazanacamda
Mahkeme Her Zaman Haklının Yanındadır.
Ehliyet Diyorsunuz
Açık Öğretimden Liseyi Bitirip Almayı Düşünüyorum.
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Bu Arada Halis Dosya Nosunu Gönderemem.Sebep Sanal Aleme Kişisel Bilgilerimi Yayınlamıyorum Yakınımda Olsaydınız Söylerdim
Ben Burdan Sonuçları Yazarım

Şahsen kişisel bilgi diyerek gizli tutmanıza saygı duyarım, en doğal hakkınız, ama 1 ay, 2 yıl, 10 yıl farketmez bir süre sonra gelip kazandım veya kaybettim demenizinde hiç bir bağlayıcı yönü olmadığını düşünüryorum.
 
Katılım
25 Ocak 2009
Mesajlar
30
Şahsen kişisel bilgi diyerek gizli tutmanıza saygı duyarım, en doğal hakkınız, ama 1 ay, 2 yıl, 10 yıl farketmez bir süre sonra gelip kazandım veya kaybettim demenizinde hiç bir bağlayıcı yönü olmadığını düşünüryorum.

Merhaba

Evet Öle Düşünüyor Olabilirsiniz.Ben 25 Şubatta Mahkemem Olduğunu taa ilk başlarda Söledim.O tarih gelince Sonucu yazacam.Yazma Amacım Merak Edenler Olabilir Diye..

Bu Arada Arkadaşlar Bazı Arkadaşlarımız.
Olumsuz Yönde Konuşuyorlardı Sanırım Halis Abinin Yazdığı Yazıdan Sonra.
Kendi Bildiklerinin Yanlış Olduğunun Farkına Varmıştır Sanırım..

SAYGILARIMLA
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Merhaba

Evet Öle Düşünüyor Olabilirsiniz.Ben 25 Şubatta Mahkemem Olduğunu taa ilk başlarda Söledim.O tarih gelince Sonucu yazacam.Yazma Amacım Merak Edenler Olabilir Diye..

Bu Arada Arkadaşlar Bazı Arkadaşlarımız.
Olumsuz Yönde Konuşuyorlardı Sanırım Halis Abinin Yazdığı Yazıdan Sonra.
Kendi Bildiklerinin Yanlış Olduğunun Farkına Varmıştır Sanırım..

SAYGILARIMLA

Şubat geçti mart geçti, 1 Nisan oldu, sonuçları görelim, dava nosu alamadık, bari sonuç yazılarını görelim.

Su uyur ben uyumam MT'ye bakarım.:p
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
evet bende merak ediyorum ve ne oldu sonuc bu güne kadar bekledik hadi gari neticeyi söyleyi verin :mrgreen:

Merhabalar

Öncelikle Herkese Bilgiler (Olumlu Olumsuz)Bilgiler İçin Tşk Ederim.
Gelelim Konumuza

Önce Avukat İşiyle Başlayalım.
1 Arkadaşımız Yazmış Ama Silinmiş Sanırım.
Ben 4 Avukat Tuttum Ama Hepsi Bir Büroda Ve Hangisinin Girip Girmeyeceği Belli Olmuyor.Hangisi Musaitse O giriyor.
Şimdi Diyeceksiniz Parası Nerden Geliyor.
Cevap: Açtığım Davaları Kazanırsam %10 Verecem.
Kazanamazsam Hiç Bişey Yok:D Yemeğer Götürürüm Hepsini:D:D

Şimdi Ben Bu Konuyu Açtıktan Beri Araştırma Yapıyorum Nette Olsun Sigortalar Olsun Araştırıyorum.

Ve Aldığım Bilgilerin Hepsi de aynı Ve Halis Abiden Alıntı Yaptım Orda Yazıyor.
Aynısını Bana Söylüyorlar.
Bu Arada Halis Dosya Nosunu Gönderemem.Sebep Sanal Aleme Kişisel Bilgilerimi Yayınlamıyorum Yakınımda Olsaydınız Söylerdim
Ben Burdan Sonuçları Yazarım

Karşı Tarafın Sigortasına Ben Dava Açacam.
Zorunlu Trafik Sigortası 3.kişilerin maddi ve bedeni zararını karşılamaktadır. Diye Yola Çıkarak davamı Açacam.

NOT: Benim Davam da Bana Asla Ehliyetin Varmı Diye Bir Soru Yönelmedi. Sebebi İse
Her Zaman Sölediğim Ben Ehliyetsiliğimi Ve Rusatsızlığımı Kabul Ediyorum.
Herkezin Bilmesi Gereken Bir Konu: Trafik Kazalarında Ehliyetysizlik,Ruhsatsızlık vb. belgeler Kusur Sayılmıyor.

Açtığım Konuda Yazılan mesajların Hiç Birinde Ehliyet Almaya Gerek Yok Diye Bir Mesajda Bulunmuyor
Eğer Burda Mesajları Okuyupta Ehliyet Almak Gereksiz Diyenlere de
Cevabım:Sizi Cahilliğinizle Baş Başa Bırakıyorum.


SAYGILARIMLA

evet ama kaskodan degil sadece trafik sigortasından para alabilir başlık acılırken kasko demişsin bizleri o yanıltı he bu arada dava sonucunu halla merak ediyorum bana dosya nosunu ozeldende atabilirsin korkma ben seni yemem :queen::queen:
 
Son düzenleme:

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Ben tahmin ediyorum dava sonucunu; kazandım ama dava nosu veremem, mahkeme adı veremem onu veremem bunu veremem ama kazandım.:p

Eskiden tahtakelede saatçiler vardı böyle, al saati git abi garantisi benim, peki abeyy der giderdin.

İki gün sonra saat bozulur, gidince cevaplar hazır... düşürmüşsün yok 60 metreye dalmışsın yok uzaya çıkmışsın, hadi çıkmadın biz sana bunu satmadık, dükkanı bugün devraldıkda ama sen akıllı bi çocuga bension bunu alırım senden bak 20 kayme daha ver şu saati verim sana 100 metreye dalsanda bozulmaz... falanda filanda.....

Tabi iki gün sonra cevapların yine hazır, yaylaya mı çıktın saat kolundayken? karda mı oynadın... terli terli soğuk su içmişsin... bahane mi yok sallaa....:mrgreen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
evet yonetim ben bu üyelik sahte demiştim yok şöyle böyle dediniz nerde dava sonucu ben hala bekliyom ama murat bir tarıhte o tahtakalaedeki saatcilerden biride bendim :mrgreen:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
evet yonetim ben bu üyelik sahte demiştim yok şöyle böyle dediniz nerde dava sonucu ben hala bekliyom ama murat bir tarıhte o tahtakalaedeki saatcilerden biride bendim :mrgreen:

Helalleş benlen:p

Saatin yerine çaydanlık istiorum, annemin arkadaşı bizdekine bayılmış, anam yine tutturdu çaydanlık getirde çaydanlık getir diye, verip kurtulmam lazım yoksa başımın etini yiycekler.:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst