- Katılım
- 14 May 2008
- Mesajlar
- 10,340
Tamam bütün korkularım gitti şimdi siz korkun benden::angry2::::ranntign
Tamam bütün korkularım gitti şimdi siz korkun benden::angry2::::ranntign
şimdi ben sarıyerde oturuyorum. 5 dk falan garipçe buraya. Yinede İnönüye mi gelicem buluşmak için![]()
şimdi ben sarıyerde oturuyorum. 5 dk falan garipçe buraya. Yinede İnönüye mi gelicem buluşmak için![]()
gelsen ölürsün yane
yol yapmış olursun işde ne güzel istemezsen mecbur değilsin yane yoldanda katılırsın
yok sen kadıköye gel daha iyi olur![]()
Kadiköy kesmez. Ben o gün sabah 7 gibi İzmitten çıkıyım yola. Yol yapmış olurum hemTabi sabah İzmitten 7 de yola çıkmak için gece Saıyerden kaçta çıkmam lazım? ben gelemicem galiba :mrgreen:
Ben biraz ders çalışmaya gidiyorum neme lazım işimizi sağlama alalım yada cadının insafa gelmesini şöyle düşünüyorumda 100000 puan alması daha kolay gibi geldi. en azından cadının insafa gelmesi 100000000000000000 de 1 gibi olacağı için daha iyi neyse şansımı zorlamayayım sınavı yapacaklarla iyi geçinmesi daha iyidir şimdilik sağlıcakla kalın :queen::queen::queen:
sen akşam geliyomusun :cherry:
gelicem sanırım başka şansım varmı
havada açtı burda bakalım napcem
gelicem sanırım başka şansım varmı
havada açtı burda bakalım napcem
senın motorda canta varmı turgay
![]()
cruisercılar da toplanıcaktı o gitti yerine bu buluşma mı geldi?
yapıcak şey belli iş çıkışı bascan gelcen bu tarafa :wiinkk:
off yaa siz orda ben evde sabah olmaz artık bana :queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:
yapıcak şey belli iş çıkışı bascan gelcen bu tarafa :wiinkk:
off yaa siz orda ben evde sabah olmaz artık bana :queen:
turgayın motorda çanta? bu güzeldi işte :queen:
onun motorunu gormedım canıııııııııım![]()