[istanbul mt]bir garip köy garipçe'ye yol alıyoruz ;)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Severim Garipçe'yi; özellikle de Sarıyer'den yukarıya çıktıktan sonraki o sağı solu yemyeşil olan orman yolu çok keyiflidir. Bir aksilik olmazsa karıcığımla orada oluruz inşallah. :)

Ben de severim Garipçe'yi ; bir aksilik olmaz inş. :)
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
sevgili korkut sen pazar günü sınavı bi geçte sonrasına bakıcaz :p :rendeer:[/QUOTE]

Cadı öğretmenim nerden çalışayım bir kaç konu verirmisin seller sular gibi ezberliyeyim bu gece nöbetteyim sabaha kadar bomba gibi olurum :queen:
 
Katılım
13 Şub 2009
Mesajlar
484
selam arkidişler.... ümraniyede hava nasıl burda guzel aksam gelıcez ışallah hbr verın hava ıcın:rendeer:
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Nereye nereye gidiyosunuz yine :mrgreen:
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bize gelıyor herkes cnm sende gel kalıncak bızde yarın burdan cıkılacak:?

hmm kalma işi yalan da belki yarın katılırım size :wiinkk: Teşekkür ederim :rendeer: iyi eğlenceler size :mrgreen: Emre'nin çalışmadığı bir gün birlikte geliriz inş. :rendeer:
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
sevgili korkut sen pazar günü sınavı bi geçte sonrasına bakıcaz :p :rendeer:

Cadı öğretmenim nerden çalışayım bir kaç konu verirmisin seller sular gibi ezberliyeyim bu gece nöbetteyim sabaha kadar bomba gibi olurum :queen:[/QUOTE]

hiç belli olmaz komisyondakilerin ruh haline baglı :queen:

Nereye nereye gidiyosunuz yine :mrgreen:

burçinlerde toplanıyolar bu akşam :pr:
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Cadı öğretmenim nerden çalışayım bir kaç konu verirmisin seller sular gibi ezberliyeyim bu gece nöbetteyim sabaha kadar bomba gibi olurum :queen:

hiç belli olmaz komisyondakilerin ruh haline baglı :queen:



burçinlerde toplanıyolar bu akşam :pr:[/QUOTE]

O zaman mesele olacağını zannetmiyorum hepinizin ruhu güzel insanlar olduğunu hissediyorum ozaman evet o zaman bu sınavı geçtiiiiiiim oleeey beee:cat:
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
daha değil bu akşam sana en piskopatından sorularda hazırlana bilir :queen:
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
herkeze günaydın :)
abicim ne zaman gittiniz
ne yiyez orda
nasıl gidecez
hava yagmur olursa yine gidermiyiz
sonra garipçe istanbuldamı bilen desin
he bide oturun biraz yahu hep dolaş dolaş nereye kadar :p





ahanda gürkanda geliş ihtiyar heyetide toplanmaya başladığına göre yandın sen :p

aramıza yenikatılacak arkadaşlar için test soruları hazırlıyorum ona göre :p
 
Son düzenleme:
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Hadi ama sorulara cevap vermeye çalışacağım ama örnek vermiyorsunuz ki ama hiçte yardımcı olmuyorsunuz küstüm bana ne işte kendi kendime küstüm :salut::salut:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst