Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Severim Garipçe'yi; özellikle de Sarıyer'den yukarıya çıktıktan sonraki o sağı solu yemyeşil olan orman yolu çok keyiflidir. Bir aksilik olmazsa karıcığımla orada oluruz inşallah.![]()
Ben de severim Garipçe'yi ; bir aksilik olmaz inş.



