[istanbul mt]bir garip köy garipçe'ye yol alıyoruz ;)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
çağla abla nerden aklına geldi garipçe:) güzel yer ama bakalım hava iyi olursa gelmeye çalışırız:wiinkk:

bi süredir konuşuyoduk geçen haftada sagolsun arkadaşlar beni yalnız bırakmadı gittik gördük yerimizi ayarladık :wiinkk:

gelirseniz sevinirim :rendeer:
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Klasik "Belki"'mi işaretleyeyimde gelemezsem problem olmasın:).1 ay sonraki gezi için bende zaten gelirim seçeneği çok zor:cherry:.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
ben sana uçak yollıycaktım ama alp :queen:



aramızda bazı arkadaşlar var motoru çamur oluyo diye binemiyo yağmurda adı lazım değil :queen:



hayırlısı canercim inşallah :rendeer:

Kalacak yer de ayarlarsanız tamam...Belki gelirim.... :p:p
hiltonda suit yeterde artar bile... :p
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
o zamana yağmur kalmaz kuzen.:cherry:

aminnn inşallah :queen:

Kalacak yer de ayarlarsanız tamam...Belki gelirim.... :p:p
hiltonda suit yeterde artar bile... :p

lafı bilem olmaz :queen:

Samet'çim,gelirsem sırf senin için terbiyeli bulucam,balık yerine götürürsün:cherry:.Eskisi gibi bi gurup olucak sanırım,zevkli bir gezi olacak gibi.

eglence garantili :queen::queen:
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
hava yağmurlu olursa ben gelmem malum motosikletin tekerleri kayıyo ıslakta sakat olmasın ama güzel yermiş orası duydum gitmek ve görmek isterim inşallah yağmur yağmaz :cherry:
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
hadi eyw herkese iyi geceler arkadaşlar darülacezeye mutlaka bekliyoruz herkesi ;)

saygılar
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst