- Katılım
- 29 Eki 2008
- Mesajlar
- 1,737
artçı olarak gelebilirim diyom şimdi fenerli yapacan beni de bulamassam motor ??![]()
olm sen gel buluşma noktasına motor ganimet gibi seç beğen alırsın
artçı olarak gelebilirim diyom şimdi fenerli yapacan beni de bulamassam motor ??![]()
çağla abla nerden aklına geldi garipçegüzel yer ama bakalım hava iyi olursa gelmeye çalışırız:wiinkk:
olm sen gel buluşma noktasına motor ganimet gibi seç beğen alırsın![]()
bende hoca tutucam yağmur yağsın diye,
arkadaşlar güzel oluyor yağmurda motor kullanmak hızını çıkarmayın bir deneyin.
Gelirdik ama sonra bizi tanımıyosunuz falan![]()
o zamana yağmur kalmaz kuzen.:cherry:
Klasik "Belki"'mi işaretleyeyimde gelemezsem problem olmasın.1 ay sonraki gezi için bende zaten gelirim seçeneği çok zor:cherry:.
bu balık restoranda balık dışında bişi var mı![]()
birol abi bir tur vericeksen gelirim![]()
ben sana uçak yollıycaktım ama alp :queen:
aramızda bazı arkadaşlar var motoru çamur oluyo diye binemiyo yağmurda adı lazım değil :queen:
hayırlısı canercim inşallah :rendeer:
bu balık restoranda balık dışında bişi var mı![]()
neden olmasın ki.:cherry:
o zamana yağmur kalmaz kuzen.:cherry:
Kalacak yer de ayarlarsanız tamam...Belki gelirim....![]()
hiltonda suit yeterde artar bile...![]()
Samet'çim,gelirsem sırf senin için terbiyeli bulucam,balık yerine götürürsün:cherry:.Eskisi gibi bi gurup olucak sanırım,zevkli bir gezi olacak gibi.
hava yağmurlu olursa ben gelmem malum motosikletin tekerleri kayıyo ıslakta sakat olmasın ama güzel yermiş orası duydum gitmek ve görmek isterim inşallah yağmur yağmaz :cherry:
Gelirdik ama sonra bizi tanımıyosunuz falan![]()
hadi eyw herkese iyi geceler arkadaşlar darülacezeye mutlaka bekliyoruz herkesi![]()
saygılar