- Katılım
- 11 Mar 2007
- Mesajlar
- 830
Samet'çim,gelirsem sırf senin için terbiyeli bulucam,balık yerine götürürsün:cherry:.Eskisi gibi bi gurup olucak sanırım,zevkli bir gezi olacak gibi.
benim kılçık sorunum var çok zorlanıyorum yerken ama muhabbete gezmeye geliyoruz gerekirse ekmek arası getirim evden