[istanbul mt]bir garip köy garipçe'ye yol alıyoruz ;)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
830
Samet'çim,gelirsem sırf senin için terbiyeli bulucam,balık yerine götürürsün:cherry:.Eskisi gibi bi gurup olucak sanırım,zevkli bir gezi olacak gibi.

benim kılçık sorunum var çok zorlanıyorum yerken ama muhabbete gezmeye geliyoruz gerekirse ekmek arası getirim evden :) hiç sorun değil :cat:
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Yahu aslında gelmek isteriz bizde ama rs250 narin motor tek başıma yolculuk sevmiyorum iki kişidede artçı için eziyet olur arka koltuk yok gibi bişey zaten :)
Sırf bu yüzden yani :p
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Necdetin motorun grenajları sökük halde şuan grenaj üzerinde oynamalar yapıyoruz.
Sarının motorada biraz modifiye yapılıyor..
Rs250 biliyosun zaten artçı ile gidilmez :)
Bitek özerin motor kaldı onada 5-6 kişi binemeyiz ya :)
yamahamı özlüyorum bazen böyle durumlarda yalnız bırakmazdı beni :(
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
Son düzenleme:
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
gürkan abi daha topici görmemiş yemek var işin ucunda atlar hemen daha zaman var bi aksilik olmassa geliriz bizde . .
 
Katılım
19 Eki 2008
Mesajlar
1,025
Motosikleti
Honda Forza 250 (2026)
Gelmez miyim ben ya.Yalnız şöyle bişey var ben Sarıyer'den aranıza katılacam saat kaç gibi Sarıyer'de olacağım.

Yalnız bende 125lik scooter var sorun arzeder mi?
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Oralarda deniz de vardır dimi......:p:p Görmessem ruhum kuruyor da....:p
Yok ben evde oturayım.... Oturur televizyon seyrederim...:p
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
Gelmez miyim ben ya.Yalnız şöyle bişey var ben Sarıyer'den aranıza katılacam saat kaç gibi Sarıyer'de olacağım.

Yalnız bende 125lik scooter var sorun arzeder mi?

11:30-12:00 gibi katılabilirsin 125 lik olması engel teşkil etmez :cat:

Gelmez miyim ben ya.Yalnız şöyle bişey var ben Sarıyer'den aranıza katılacam saat kaç gibi Sarıyer'de olacağım.

Yalnız bende 125lik scooter var sorun arzeder mi?

Oralarda deniz de vardır dimi......:p:p Görmessem ruhum kuruyor da....:p
Yok ben evde oturayım.... Oturur televizyon seyrederim...:p

yani şimdi gelmeyecemmi diyosun :bounce: şurası iki adım yoldan kaçıyosunya ne diyim artık :p
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
ya bende bu ay sandım.tam gitmek istediğim yer görmek istiyorum orayı gidemicem diye uzuldum.nisandaymış iyi ben de gelirim ozaman .motorun arka frn pedalını ve ayak koyma yerini kırdım. onu yaptırmam lazım.ozaman kadar biter beni de yazabilirsiniz hem sizinle tanışmış olurum hemde görmek istediğim bir yeri görürüm.bende varım yaniii
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
ya emrah amma zırıldadınız arkadaş ya dayanamayıp ben gelecem oraya bi motor bulamıyosun dimi :cherry:

Ya abi bu aralar gerçekten durumlar kötü hep başımıza bişeyler geliyo.
İş yok sıkıntı v.s. v.s. uzayıp gidiyo..
Yoksa neden gelmek istemeyelim biz ki karda yağmurda 100 km üzerinde yol yapan adamlarız havada durumu etki etmez yani :)
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
ya bende bu ay sandım.tam gitmek istediğim yer görmek istiyorum orayı gidemicem diye uzuldum.nisandaymış iyi ben de gelirim ozaman .motorun arka frn pedalını ve ayak koyma yerini kırdım. onu yaptırmam lazım.ozaman kadar biter beni de yazabilirsiniz hem sizinle tanışmış olurum hemde görmek istediğim bir yeri görürüm.bende varım yaniii

biz yazmıyoruz sayfa başında seçenekler var ilgili yeri işaretliyosun bekleriz :cat:
Ya abi bu aralar gerçekten durumlar kötü hep başımıza bişeyler geliyo.
İş yok sıkıntı v.s. v.s. uzayıp gidiyo..
Yoksa neden gelmek istemeyelim biz ki karda yağmurda 100 km üzerinde yol yapan adamlarız havada durumu etki etmez yani :)

biliyorum emrahcım aşkolsun takılıyorum ben :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst