[istanbul mt]bir garip köy garipçe'ye yol alıyoruz ;)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
ne zamandır diyodum bu geziyi yapalım diye, garipçe çok anlatılan ama hiç gitmediğim bi yer.. iyi oldu..
allahtan bi mani çıkmazsa arkama bi kuzu alıp tekerde geliyorum :p
 
Katılım
13 Eyl 2008
Mesajlar
688
Hayırlısı ile ben de bu sefer katılacağım inşallah. Her gezi topiğine "belki" demekten; yüzümün kızarmasını bırakın mosmor olmaya başladı :p Garipçe ile garip tanışıklığım olmuştu uzaktan uzaktan ama bu sefer inşallah içli dışlı oluruz :mrgreen: Hem mt ahalisiyle de tanışma şerefine nail olabilirim. Umarım.:rendeer:
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
ne zamandır diyodum bu geziyi yapalım diye, garipçe çok anlatılan ama hiç gitmediğim bi yer.. iyi oldu..
allahtan bi mani çıkmazsa arkama bi kuzu alıp tekerde geliyorum :p

yolda virajlı saten bole tam tekerlik yerlerde var süper bi yer :queen:
 
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,027
ilk anda okudugumda 14mart şeklinde okudum ve tüh dedim,motor yok katılamıyorum ilk geziye......ama baktim ki henüz bir ay vakit var,gün ola harman olaaaaa o vakte dek motosiklet fuarını atlatırız da,belki motorize bile olabilirim :cat:
 
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
3,602
oh avrupa yakası saat 10 da buluşacakmış, 1 saat daha fazla uyuycaz hehe

arkadaşım süpersin valla benim gibi uykuculardansın belli.

birde arkadaşlar birbirimizin arkasından atıp tutmayalım...:mrgreen:
(o kendini biliyor smileysi):bounce:

birde arkadaşlar birbirimizin arkasından atıp tutmayalım...:mrgreen:
(o kendini biliyor smileysi):bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Severim Garipçe'yi; özellikle de Sarıyer'den yukarıya çıktıktan sonraki o sağı solu yemyeşil olan orman yolu çok keyiflidir. Bir aksilik olmazsa karıcığımla orada oluruz inşallah. :)
 
Katılım
16 Ocak 2009
Mesajlar
429
hava yağmurlu olursa ben gelmem malum motosikletin tekerleri kayıyo ıslakta sakat olmasın ama güzel yermiş orası duydum gitmek ve görmek isterim inşallah yağmur yağmaz :cherry:

Haklısın abi bizde yağmur yağarsa gitmeyelim diyoruz , bu arada geçen resimlerini gördük aslında görülmesi gidilmesi gereken biryere benziyor ama dur bakalım hayırlısı :queen:
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
günaydın herkesciklere :rendeer:

Gelmez miyim ben ya.Yalnız şöyle bişey var ben Sarıyer'den aranıza katılacam saat kaç gibi Sarıyer'de olacağım.

Yalnız bende 125lik scooter var sorun arzeder mi?

olmaz arkadaşım 600 aşagısı gelemez:p
elbette ki sorun yok al scooterını gel sen :rendeer:

ya bende bu ay sandım.tam gitmek istediğim yer görmek istiyorum orayı gidemicem diye uzuldum.nisandaymış iyi ben de gelirim ozaman .motorun arka frn pedalını ve ayak koyma yerini kırdım. onu yaptırmam lazım.ozaman kadar biter beni de yazabilirsiniz hem sizinle tanışmış olurum hemde görmek istediğim bir yeri görürüm.bende varım yaniii

süper akileos kaçırma bu geziyi :rendeer:

ne zamandır diyodum bu geziyi yapalım diye, garipçe çok anlatılan ama hiç gitmediğim bi yer.. iyi oldu..
allahtan bi mani çıkmazsa arkama bi kuzu alıp tekerde geliyorum :p

showumu yaparım mı diyosun gkn :p

Hayırlısı ile ben de bu sefer katılacağım inşallah. Her gezi topiğine "belki" demekten; yüzümün kızarmasını bırakın mosmor olmaya başladı :p Garipçe ile garip tanışıklığım olmuştu uzaktan uzaktan ama bu sefer inşallah içli dışlı oluruz :mrgreen: Hem mt ahalisiyle de tanışma şerefine nail olabilirim. Umarım.:rendeer:

artık tanışalım kevin :rendeer:

oh avrupa yakası saat 10 da buluşacakmış, 1 saat daha fazla uyuycaz hehe

uykucu seni :p

ilk anda okudugumda 14mart şeklinde okudum ve tüh dedim,motor yok katılamıyorum ilk geziye......ama baktim ki henüz bir ay vakit var,gün ola harman olaaaaa o vakte dek motosiklet fuarını atlatırız da,belki motorize bile olabilirim :cat:

hadi hayırlısı bakalım şimdiden hayırlı olsun diyelim :rendeer:

Severim Garipçe'yi; özellikle de Sarıyer'den yukarıya çıktıktan sonraki o sağı solu yemyeşil olan orman yolu çok keyiflidir. Bir aksilik olmazsa karıcığımla orada oluruz inşallah. :)

harika bir yolu var gerçektende bittiğinde keşke biraz daha uzun olsaydı demiştim :p
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
kanka mı yalnız bırakmam ... o varsa bende varım...üstelik cadıyıda yalnız bırakmayız...........

eyvallah ramço eminim güzel bir gezi olucak :wiinkk:

Haklısın abi bizde yağmur yağarsa gitmeyelim diyoruz , bu arada geçen resimlerini gördük aslında görülmesi gidilmesi gereken biryere benziyor ama dur bakalım hayırlısı :queen:

sırf siz görün ufkunuz açılsın diye garipçeye gidiyoruz zaten :p

şaka bi yana beni garipçe keşfinde yalnız bırakmadığınız için gürkana, ceme, şerif ve ilkaya dilaver ve ayfere ve tabiyki size çok teşekkür ediyorum iyiki varsınız :rendeer:

Sevgili kuyucadısı benide kabul ederseniz memnuniyetle gelirim....:rendeer:

sevgili korkut sen pazar günü sınavı bi geçte sonrasına bakıcaz :p :rendeer:
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst