[istanbul mt]bir garip köy garipçe'ye yol alıyoruz ;)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
yaz geliyo... havalar ısınmaya başladı...

bütün kış yatan motosikletleri (bu söylediğime bende inanmıyorum :p) ısınma turlarına çıkarma vakti geldi :cherry:

istanbulun gizli güzelliklerinden garipce ye yol alıyoruz.... geliyomusunuz? :bounce: :rendeer:


yola çıkmadan lütfen toplu sürüş kurallarını okuyun

http://www.motosiklet.net/forum/567779-post30.html


kaskınızı ihmal etmeyin. kaskı olmıyan motosiklet sürücüleri yada artcıları malesef grup sürüşüne dahil edilmeyecekler...

yolda sorun yaşamanıza neden olabilecek sorunları yola çıkmadan kontrol edin ki gününüz daha güzel geçsin...

kurallara uyalım ve görevli arkadaşları dinliyelim arkadaşlar... :rendeer:













tarih:12.04.2009 pazar

anadolu yakası :
buluşma yeri:
kadıköy eski salı pazarı[/B
buluşma saati:09:00
haraket saati:09:30


avrupa yakası :
buluşma yeri:
levent bp
buluşma saati:10:00
haraket saati:10:30

güzergah:
Levent - Maslak - Tarabya (sahil) - Sariyer Sahil - Garipce

http://maps.google.com/maps?f=q&sou...1455,29.108936&spn=0.002869,0.006866&t=h&z=18

gelelim karnımızı nasıl doyuracağımıza :p

GARİPÇE AYDIN BALIK RESTORANT

*balık (çupra, levrek, mezgit, istavrit, hamsi)
*içecek (kola ve fanta)
*salata
*tatlı
*kalamar (serpme)
*midye (serpme)
*sigara böregi (serpme)
*sınırsız çay :p


fix menü: 14 tl.
 
Katılım
28 Eyl 2008
Mesajlar
572
cadı tur düzenlerde gelmezmiyiz.elbette geliriz.cadı sponsor sensin dimi :D:rendeer::cat:


bu arada ne zaman gidiyoruz.saat var tarih yok :D
 
Katılım
29 Eki 2008
Mesajlar
1,737
valla çağla ablanın gezisine gelmeye gelirim de motor yok bende artçı olarak ayarlıyabilirsek gelirim ;;)



ooff büyük konuştun şimdi turgay abi :)

öle olm geliyooz herkeslerde gelmesi lazım yaz başı toplantısı olacak bu herkes orda olmalı
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
cadı tur düzenlerde gelmezmiyiz.elbette geliriz.cadı sponsor sensin dimi :D:rendeer::cat:


bu arada ne zaman gidiyoruz.saat var tarih yok :D

eyvallah şafak tarih ve saat var ama iyi bak :p

işde buduurrr gelmeyen fenerli olsun

:queen:

valla çağla ablanın gezisine gelmeye gelirim de motor yok bende artçı olarak ayarlıyabilirsek gelirim ;;)



ooff büyük konuştun şimdi turgay abi :)

araba filan ayarlarsan daha rahat edersin. du bakalım daha çok zaman var ayarlanır bişiler :wiinkk::wiinkk:
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
En Az 10 adet commuterci olacaksa bende varim:mrgreen::mrgreen: ybr 125 .apache cbf 150 vs vs:p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Pazar gününü evde geçirmeyi düşünüyorum... :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 May 2007
Mesajlar
151
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çağla abla nerden aklına geldi garipçe:) güzel yer ama bakalım hava iyi olursa gelmeye çalışırız:wiinkk:
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
Pazar gününü evde geçirmeyi düşünüyorum... :queen:

ben sana uçak yollıycaktım ama alp :queen:

bende hoca tutucam yağmur yağsın diye,
arkadaşlar güzel oluyor yağmurda motor kullanmak hızını çıkarmayın bir deneyin.

aramızda bazı arkadaşlar var motoru çamur oluyo diye binemiyo yağmurda adı lazım değil :queen:

belki alırım ben bitane 10 tamamlarız ;)

hayırlısı canercim inşallah :rendeer:
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
ya ben niye motor arıyorum ki uff görkem im burda ya tmm hyo ile geliriz heralde :D hemen bi 180 derece döneyim YAĞMUR YAĞARSA gelemeyiz :d:D:D:mrgreen::rendeer:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst