[istanbul mt]bir garip köy garipçe'ye yol alıyoruz ;)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
motorları cok svıyor bir senedir yalnız gezıyoruz.Emınım cok sevınecek yağmur camur dınlemıyor her pazar belgırat ormanı yapıyoruz .
:cat:
 
Katılım
14 Mar 2009
Mesajlar
52
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ins bi engel olmazsa hem sizlerle tanısmak için hemde şölee bi turlamak içi bende gelmeyi cok isterim ve insda gelicem

olamazzzzzzz yaa şimdi aklıma geldi ayın 4ünde acık öğretim sınavım vardı allah kahretsinnn:(
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Mar 2009
Mesajlar
52
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
biz derken lijoluna kaç kişi?

veya nereye gitceksinizz ne düşünüyosunz?
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
ins bi engel olmazsa hem sizlerle tanısmak için hemde şölee bi turlamak içi bende gelmeyi cok isterim ve insda gelicem

olamazzzzzzz yaa şimdi aklıma geldi ayın 4ünde acık öğretim sınavım vardı allah kahretsinnn:(

egeli ayın 12 sinde gidicez kısmetse :wiinkk:

Bir ay sonrasına gezi planı yapılır mı hiç :mrgreen:

Aceleniz ne...

yahu bunlar agır adamlar anca hazırlanıyolar :queen:

biz derken lijoluna kaç kişi?

veya nereye gitceksinizz ne düşünüyosunz?

ben sen o hepimiz işte :p garipçeye gidiyoruz bakmıyonmu topiğe yaw :p
 
Katılım
14 Mar 2009
Mesajlar
52
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
okkk:) daha yeni baktım pardonnnn
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Artık yeni hedefim aprilia rsv4..
Alma çalışmalarını hızlandırdım geziye kadar alırsam gelicem :queen:
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
1,415
ilker geliyorsa ben yokum
geçen sefer ucuz atlattık bu sefer o kadar şanşlı olmayabilirim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst