teşekkür edrım artcı olarak oğlumu alabılırmıyım
işde buduurrr gelmeyen fenerli olsun
ins bi engel olmazsa hem sizlerle tanısmak için hemde şölee bi turlamak içi bende gelmeyi cok isterim ve insda gelicem
olamazzzzzzz yaa şimdi aklıma geldi ayın 4ünde acık öğretim sınavım vardı allah kahretsinnn![]()
ins bi engel olmazsa hem sizlerle tanısmak için hemde şölee bi turlamak içi bende gelmeyi cok isterim ve insda gelicem
olamazzzzzzz yaa şimdi aklıma geldi ayın 4ünde acık öğretim sınavım vardı allah kahretsinnn![]()
ins bi engel olmazsa hem sizlerle tanısmak için hemde şölee bi turlamak içi bende gelmeyi cok isterim ve insda gelicem
olamazzzzzzz yaa şimdi aklıma geldi ayın 4ünde acık öğretim sınavım vardı allah kahretsinnn![]()
Bir ay sonrasına gezi planı yapılır mı hiç :mrgreen:
Aceleniz ne...
biz derken lijoluna kaç kişi?
veya nereye gitceksinizz ne düşünüyosunz?
okkkdaha yeni baktım pardonnnn
Artık yeni hedefim aprilia rsv4..
Alma çalışmalarını hızlandırdım geziye kadar alırsam gelicem :queen:
seninle tanışmamız lazım desem![]()
alırsın motoruda şartları biliyosun :queen:
alırsın motoruda şartları biliyosun :queen:
oooo paşam muhabbet kuşları napıyonuz![]()
Tamam çağla takip ediliyorum yakalanmayalım şimdi :queen:
biz kuş sen baykuş:bounce::bounce::queen: