[istanbul mt]bir garip köy garipçe'ye yol alıyoruz ;)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
6 Eyl 2008
Mesajlar
264
şimdi ben sarıyerde oturuyorum. 5 dk falan garipçe buraya. Yinede İnönüye mi gelicem buluşmak için :p
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
Kadiköy kesmez. Ben o gün sabah 7 gibi İzmitten çıkıyım yola. Yol yapmış olurum hem :) Tabi sabah İzmitten 7 de yola çıkmak için gece Saıyerden kaçta çıkmam lazım? ben gelemicem galiba :mrgreen:

bak sen en iyisi bi kaaç gün önceden adanaya git... ben ta adanadan geliyorum siz istanbuldan gelemediniz dersin hem :queen:
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Ben biraz ders çalışmaya gidiyorum neme lazım işimizi sağlama alalım yada cadının insafa gelmesini şöyle düşünüyorumda 100000 puan alması daha kolay gibi geldi. en azından cadının insafa gelmesi 100000000000000000 de 1 gibi olacağı için daha iyi neyse şansımı zorlamayayım sınavı yapacaklarla iyi geçinmesi daha iyidir şimdilik sağlıcakla kalın :queen::queen::queen:
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
Ben biraz ders çalışmaya gidiyorum neme lazım işimizi sağlama alalım yada cadının insafa gelmesini şöyle düşünüyorumda 100000 puan alması daha kolay gibi geldi. en azından cadının insafa gelmesi 100000000000000000 de 1 gibi olacağı için daha iyi neyse şansımı zorlamayayım sınavı yapacaklarla iyi geçinmesi daha iyidir şimdilik sağlıcakla kalın :queen::queen::queen:

yaşasın kötülük :queen:
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
Son düzenleme:
Katılım
13 Şub 2009
Mesajlar
484
yapıcak şey belli iş çıkışı bascan gelcen bu tarafa :wiinkk:

off yaa siz orda ben evde sabah olmaz artık bana :queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:

yapıcak şey belli iş çıkışı bascan gelcen bu tarafa :wiinkk:

off yaa siz orda ben evde sabah olmaz artık bana :queen:



turgayın motorda çanta? bu güzeldi işte :queen:

onun motorunu gormedım canıııııııııım:p
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
resimler için teşekkürler babaçi
bikaçını ana sayfaya koyabilirim bilgine :mrgreen:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst