hayırlı olsun,gülegüle kullan,çok guzel
Hayırlı olsun.Allah gerçeğini de nasip etsin.Allah bizlere de nasip etsin
12 km de sıfır motorda lastık neden nasıl yakılır,bu motora zarar verır,lastık yanmamıssa orjınal lastık nasıl bu hale gelır?neden ne sebebden degısır?
Hayırlı olsun sürmüştüm bi kere ,performansı gayet yerinde bir makına :cat:
kardeş ilk önce bir hayırlı olsun denilir..lastik orj..resimden önce motoru yıkadım ve bir tur attım,tur attıktan sonra lastik ıslak olduğu için ortası toz oldu ve resime bakınca yanmış gibi gözüküyorumarım anlatabildim..lastik değiştirme sebebim'ise lastiğin iyi yol tutmaması.şimdi değil tabi ileride..