yeni motosikletim hayırlı olsunmu :)

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
..........................
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
204
kazasız belasız kullan hocam. Allah dikkatsizlikten ve dikkatsiz şoförlerden korusun.
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
arka lastik hariç hayırlı olsun kilometrede düşük
yeni alacağın arka lastik te hayırlı olsun
kazasız belasız kullanman dileğiyle
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
teşekkürler ediyorum hepinize arkadaşlar :rendeer: lastik konusuna gelince,lastik yakma felan yok motosiklet sıfır zaten..ama en kısa zamanda değiştirecem inşallah ön ve arka lastikleri..
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
369
12 km de sıfır motorda lastık neden nasıl yakılır,bu motora zarar verır,lastık yanmamıssa orjınal lastık nasıl bu hale gelır?neden ne sebebden degısır?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
12 km de sıfır motorda lastık neden nasıl yakılır,bu motora zarar verır,lastık yanmamıssa orjınal lastık nasıl bu hale gelır?neden ne sebebden degısır?

kardeş ilk önce bir hayırlı olsun denilir..lastik orj..resimden önce motoru yıkadım ve bir tur attım,tur attıktan sonra lastik ıslak olduğu için ortası toz oldu ve resime bakınca yanmış gibi gözüküyor :) umarım anlatabildim..lastik değiştirme sebebim'ise lastiğin iyi yol tutmaması.şimdi değil tabi ileride..
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Hayırlı olsun sürmüştüm bi kere ,performansı gayet yerinde bir makına :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun sürmüştüm bi kere ,performansı gayet yerinde bir makına :cat:

teşekkür ederim.. açık konuşayım performansı benide şaşırttı :) ben bukadarını beklemiyordum..:cat:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
369
kardeş ilk önce bir hayırlı olsun denilir..lastik orj..resimden önce motoru yıkadım ve bir tur attım,tur attıktan sonra lastik ıslak olduğu için ortası toz oldu ve resime bakınca yanmış gibi gözüküyor :) umarım anlatabildim..lastik değiştirme sebebim'ise lastiğin iyi yol tutmaması.şimdi değil tabi ileride..

anladım,konuyu tam bılmedıgımız ıcın varsayımlarla gıttık,hayırlı olsun kazasız surusler.:rendeer:
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız sürüşler dilerim. şimdi rüyada gibisindir. maşşallahı var... yanıyor valla pırıl pırıl ;)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst