MT 2009:En iyi Supersport spor hangisi?

mt 2009en iyi 600cc spor hangisi


  • Kullanılan toplam oy
    333
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Honda CBR600RR
2008hondacbr600rrsilverei4.jpg




Yamaha YZF-R6
yamaha656912009yzfr6smxom5.jpg



Suzuki GSX-R600
12gsxr6000405588jj4.jpg


Suzuki GSX-R750


Kawasaki ZX-6R
kawasakizx6r0920394857cq8.jpg



Daytona 675
675yw9.jpg



Ducati 848

2008ducati8480388161lp6.jpg
 
Katılım
22 Ocak 2009
Mesajlar
94
ducati çok şık duruyor zaten fuarda yakından inceleme şansı buldum çok farklı bi makina ayrı bi havası var....
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Gonlumuzden geçeni mi yazalim?
Yoksa gerçekleri mi?:p
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
gönlüm gixer den yana .. fakat kalbim R6 der.. ama 2007 modeli :D
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Gerçekleri alalım :)

Yazar bu cumleyi okuyunca bir an durur.
Sonu gelmez bir tartismayi baslatacaginin farkina varmanin burukluguyla yuzunu eksitir.
Gerçeklerle yuzlesmek kimseyi memnun etmeyecektir.
Derin bir nefes alir.
Bir yandan sevdigi motor v bir diger yandan gerçekler arasinda elleri titreyerek klavyeye uzanir.
Hayir yapamayacagim.!!!
der.
Beni bu ise karistirmayin.:)

(Sen altiyuzluklerin yanina 848 koyuyosun da Suzuki'nin 750cc si nerde?
Baska kategoride mi katiliyor guzellik yarismasina?):)
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
ss ler içerisinde kendi fikrimce en estetik, en özel ve kullanımı keyifli makina olarak gsxr750 nin olduğunu düşünüyorum..
estetik olarak oldukça şık görünüyor gözüme, gösterge saatleri oldukça şık, vites göstergesi iyi bir ayrıntı vs. vs..
motoruna gelince çok ara bi model, ne 1000 kadar yolda tutmak zor, nede 600 kadar güçsüz.. ii bi kullanıcının elinde neler yapabilceğini düşünemiyorum bile..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst