MT 2009:En iyi Supersport spor hangisi?

mt 2009en iyi 600cc spor hangisi


  • Kullanılan toplam oy
    333
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
830
Yazar bu cumleyi okuyunca bir an durur.
Sonu gelmez bir tartismayi baslatacaginin farkina varmanin burukluguyla yuzunu eksitir.
Gerçeklerle yuzlesmek kimseyi memnun etmeyecektir.
Derin bir nefes alir.
Bir yandan sevdigi motor v bir diger yandan gerçekler arasinda elleri titreyerek klavyeye uzanir.
Hayir yapamayacagim.!!!
der.
Beni bu ise karistirmayin.:)

(Sen altiyuzluklerin yanina 848 koyuyosun da Suzuki'nin 750cc si nerde?
Baska kategoride mi katiliyor guzellik yarismasina?):)

hadi ama coq test sonuçlarını gönderip yorumlayan biri olarak aklından geçenleri merak ediyorum birçok kişi ediyordur.
 
Katılım
22 Ağu 2008
Mesajlar
770
yazık kimse kawasaki dememiş ben de demicem ducati ama alırsam honda alırım
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Supersport deyince, orta siklet diyince 600'leri sayarım, gerisi yok:)

Supersport'lar arasında 2 sene üst üste en iyi motor olmak zor iş.Hele ki 2. senede bir önceki modele göre hiç değişiklik yapmadan en iyi olmak daha da zor.Pist performansı ve cadde sürüşü arasındaki en iyi dengeyi yakalayan 600 o.Evet bildiniz...

Endi oscar goes to:


:cherry:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Er5 yok mu?.... Yaw sende bi koyamadın seçeneklere..... :p:p
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Bun motosikletlerin içerisinde sadece 600RR ve R6'yı kullandığım için yorum yapmam çok zor...

Ama bunlardan birini sana hediye edecekler deselerdi Ducati'yi seçerdim... Hiç düşünmeden... :)
 
Katılım
5 May 2008
Mesajlar
54
tabii kii hondaa..ama ducati birazcık haksızlık değilmi cc bakımındann.alırsamda hondaaaaa
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
gorkem gibi bende bi silindir eksik olsun triumph olsun diorum..ama nedense gixxer i isaretledim ankette..
annem bile triumph dedi:D
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Yazar bu cumleyi okuyunca bir an durur.
Sonu gelmez bir tartismayi baslatacaginin farkina varmanin burukluguyla yuzunu eksitir.
Gerçeklerle yuzlesmek kimseyi memnun etmeyecektir.
Derin bir nefes alir.
Bir yandan sevdigi motor v bir diger yandan gerçekler arasinda elleri titreyerek klavyeye uzanir.
Hayir yapamayacagim.!!!
der.
Beni bu ise karistirmayin.:)

(Sen altiyuzluklerin yanina 848 koyuyosun da Suzuki'nin 750cc si nerde?
Baska kategoride mi katiliyor guzellik yarismasina?):)

750'yide ekledik hadi bakalım:)
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Bu motosikletlerin hepsi birbirinden guzel ve kaliteli motosikletler.
Hangisi en iyisi, en guzeli? sorusunun tek cevabi vardir.
Sizin en begendiginiz, en iyisidir.:)

Konu yarismak olunca isler biraz degisiyor.
çunku isin içine makinanin pist için hazirlanmasi giriyor.
Bu yonden bakacak olursak, bu motosikletlere yapilabilecek olan modifikasyonlarin en profesyonel arenasi olan Supersport yarislarina bir goz atmak gerekiyor.
Orada profesyoneller bu makinalara yapilabilecek olanlarin hemen hepsini son derece bilimsel bir sekilde uyguluyorlar ve limitlerinde kullaniyorlar.
Yani oradaki sonuçlara bakarak bir siralama yapmak mumkun.:)

Peki bizim butçemiz buna elverisli mi?
Muhtemelen zar-zor bir motosiklet edinmeyi basarmis yurdum insani bu soruya hayir diyecek tabii.
O zaman hangi model benim butçemle yarisa hazir hale getirilebilir?
sorusuna kafa yormak gerekiyor.

Yani ince isler bunlar.
Gezmek için alacaksaniz,kimin ne dedigine kulak asmayin.

Ornegin ben ikinci bir motosikleti dusunsem, pistlerde nal toplamasina ragmen Daytona alirdim.
Acik ikinirsam da 848
Ikisi de bu segmentte iddiali motosikletler degiller ama çok guzeller.
Digerleri çirkin mi?
Tabii ki hayir.
Gonul her guzelle yatmak istiyor ama yatak kuçuk.:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst