Bu motosikletlerin hepsi birbirinden guzel ve kaliteli motosikletler.
Hangisi en iyisi, en guzeli? sorusunun tek cevabi vardir.
Sizin en begendiginiz, en iyisidir.
Konu yarismak olunca isler biraz degisiyor.
çunku isin içine makinanin pist için hazirlanmasi giriyor.
Bu yonden bakacak olursak, bu motosikletlere yapilabilecek olan modifikasyonlarin en profesyonel arenasi olan Supersport yarislarina bir goz atmak gerekiyor.
Orada profesyoneller bu makinalara yapilabilecek olanlarin hemen hepsini son derece bilimsel bir sekilde uyguluyorlar ve limitlerinde kullaniyorlar.
Yani oradaki sonuçlara bakarak bir siralama yapmak mumkun.
Peki bizim butçemiz buna elverisli mi?
Muhtemelen zar-zor bir motosiklet edinmeyi basarmis yurdum insani bu soruya hayir diyecek tabii.
O zaman hangi model benim butçemle yarisa hazir hale getirilebilir?
sorusuna kafa yormak gerekiyor.
Yani ince isler bunlar.
Gezmek için alacaksaniz,kimin ne dedigine kulak asmayin.
Ornegin ben ikinci bir motosikleti dusunsem, pistlerde nal toplamasina ragmen Daytona alirdim.
Acik ikinirsam da 848
Ikisi de bu segmentte iddiali motosikletler degiller ama çok guzeller.
Digerleri çirkin mi?
Tabii ki hayir.
Gonul her guzelle yatmak istiyor ama yatak kuçuk.
