ss ler içerisinde kendi fikrimce en estetik, en özel ve kullanımı keyifli makina olarak gsxr750 nin olduğunu düşünüyorum..
estetik olarak oldukça şık görünüyor gözüme, gösterge saatleri oldukça şık, vites göstergesi iyi bir ayrıntı vs. vs..
motoruna gelince çok ara bi model, ne 1000 kadar yolda tutmak zor, nede 600 kadar güçsüz.. ii bi kullanıcının elinde neler yapabilceğini düşünemiyorum bile..