Derbi Derbi GPR 125 Racing Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Eyl 2008
Mesajlar
33
coq kRaL MotoR ama fazLa biLqim yok suan sanıRsam saTıLmıyor veya satıLıyoras 0 ının maLiyetı ne kaDaRdır ??
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
coq kRaL MotoR ama fazLa biLqim yok suan sanıRsam saTıLmıyor veya satıLıyoras 0 ının maLiyetı ne kaDaRdır ??
--------


Gereksiz mesaj atma arkadasim bilmek istedigin tum sorularin cevaplari var zaten konu basliginin icerisinde sormadan once biraz arastirma yapin yahu !

-------------


ex sahsen ben alisveris yapmiyorum e-bay'dan orhanko arkadasimiz yapiyor diye biliyorum ama su ara askerlik gorevini yapiyor sanirim hic sesi cikmadigina gore :)
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Bikaç resim atalım artık ama dimi :)
Gerçi ben çekmedim daha daha önceki sahibi çekmiş ama şuandada hiçbir değişiklik yok motorda :)

foto0022pa4.jpg


foto0010hw1ta9.jpg
 
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
393
Bikaç resim atalım artık ama dimi :)
Gerçi ben çekmedim daha daha önceki sahibi çekmiş ama şuandada hiçbir değişiklik yok motorda :)

foto0022pa4.jpg


foto0010hw1ta9.jpg
Eridim bittim, bu motoru sahibinden de görüyordum sanırım, gerçekten süper birşey ama iyi olmuş dilinden anlayan,meraklısı birisine denk geldi, tekrar güle güle kullan...Video da bekleriz
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
cok guzel bi aletmis bu..
gule gule kullan gec te olsa:)
klasik sorularima geciim
kac beygir
kac basiiii
kac model
:D
bi de sanki lastik istiyo?
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Ebay.de de çok uygun sıfır ve çıkma parçalar var ama çoğu türkiye ye teslimat yapmıyor, ben bunu almanya da ki dayıma gönderterek çözdüm, Oda ya bana kargoluyor ya da Türkiye ye geldiğinde bavuluna atıyor :)
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
72.5 hp : 250 cc..
ahh ahh iye kaldirdilar bu 2 zamanlilari..:D
acaba 100 km de kac litre yakiodur..
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Son düzenleme:
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Abi almasına belki alırım ama ileride süs için.Ona benzin alacak para yok bende:p
Bir de 72,5 beygir demişsin.Ben onun yarısı kadar motor sürdüm mü bakalım:queen:
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Safkan racing bunlar; pist motoru işte, ben anca yarışlarını izlerim caddelere çıkamam bile bununla :)
 
Katılım
6 Ara 2008
Mesajlar
316
merhaba arkadslar bugun alıcam motoru gordum ve bındım cok harıka bır motor yanımda jonturg arkadsım vardı ve oda ban yardımcı oldu motor cok dıır ve cok ıyı yarın alalh ıınz verırse alıcam ve sıze resmını koyucam sıze ıyı surusler bu arada ugur kardesıme cok tesekkur ederım ıyı gunler
 
Katılım
19 May 2008
Mesajlar
143
motor cok guzel gorunuyor max kac goruyor 220 sanırm nerde otryrsn extrema sen makineyi bi görsek
 
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
1,259
abi çok değişik bir makine ya egzozları çok güzelmiş ve 98 model 5000 km de nası buldun ya :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst