Derbi Derbi GPR 125 Racing Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Bende tum arkadaslarimin yeni yilini kutlar , kazasiz belasiz surusler dilerim.
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
1,087
kimseden ses çıkmıyor yau =) ben en yoğun kar yağışının olduğu gün bile kullandım arkadaşlar. Motorsuz dışarı çıkmıyorum =) karlı havada gaza her dokunuşumda metrelerce yükseğe arkama kar fışkırtarak patinaj çekiyodum çok eğlenceliydi (boş site yolunda). Sadece birisini taşıyacaksam arabayı alıyorum onun dışında hep motor üstündeyim. Pantolonun üstüne giyilen motor pantolonları ve mont + kışlık motor eldiveni ile soğuk hissetmiyorum. üstelik pantolon ve montun astarlarını bile kullanmıyorum.

Beyler burda ahkam kesiyorum "aa kimse yazmıyo" diye ama ben de işim düşünce yazdım malesef. Bugün işten çıkıp biyere giderken bi baktım ki motordan şıkır şıkır sesler geliyor. Sanki içerde metal bir bilye varmış gibi. "aha!" dedim "yatak matak saracak bişey olacak kesin" sonra gideceğim yere vardım. iki saat sonra çıktım ve motoru çalıştırdım, hiçbir ses yok. Aklına bir fikir gelen var mı? ne olabilir bu ses? hem rolantide hem de seyir halinde yapıyordu bu sesi.. kafayı yicektim. belki yağ göstergesinde bir sorun vardır diye yağ doldurdum ama 750ml aldı sadece. yani yağsız falan da kalmamıştı. fena tırstım açıkçası. "yarın motorla çıkmasam mı" diyorum..
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Valla buna benzer bi sey benim'de basima gelmisdi " kanuni'de " aldiris etmemisdim sonrasinda mars rublesini aldim elime , soguk diye olabilecegini dusunmusdum bende taaki mars dislisini kirilana kadar , sen genede bir kontrol ettir derim ve bu havalarda pek sik binme motosiklete arac suruculerinin fark edebilme becerileri zorlasiyor , öptüm.
 
Katılım
25 Haz 2008
Mesajlar
262
derbiciler b kardeşinize yardım edin

merhaba arkadaşlar ramzey 125 zeasungs200 den sonra derbi düşünüyorum.şimdi arkadaşlar 90 sayfaforum var okudum danışmak istediğim konu şu ben çinliden bıktım gs 200 2bine aldım bin masraf ettim 2bine zarzor sattım ben mardindeyim bunun ustası parçası bana sıkıntı çıkarırmı tamiden bıktım gönlüm cbf600de ama bütçe müsait değil en fazla 4bine çıkabiliyom temiz bi motor bakıyom bana yardımcı olun bu ilandaki nası düşüncelerinizi söylerseni sevinirim hani yaz gelmeden düzgüb bişi almak istiyorum şimdiden cevap yazan herkese teşekkürler herkese kazasız sürüşler..

ya kusura bakmayın hep okurum acemilik işte link bu http://www.sahibinden.com/18_000_km_de_2006_model_4_000_tl_WQQaXQQ12018160WQQpXQQdisplayitem
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Ara 2008
Mesajlar
316
copy_x slm kardes vlaa bende senin gıbıydım ve su an aldım ve motorum cok harıka bence almanı ısterım cok menun kalacalsın goruntu 600 makına goruntusu ıkı zamanlı cok atık bır motor oky ebnce tavsıye ederım artı motor kısmı yamaha hıc parca sıkıntın olamz bence al yanıı
 
Katılım
6 Ara 2008
Mesajlar
316
:)buda benım makınem su an orduda evdeyım ve makınaya mılletın ılgısı cok buyuk
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
391
Arkadaslar tekrar aranızdayım.Uzun zamandır gıremıyordum forumlara.aralık basından berı yenı yıl ıle ılgılı calısmalarımız cok yogun oldugu ıcın daha yenı yenı nefes almaya basladım.Hepınızı cok ozledım.Ugur fazerını almıs sanırım?? Sızler naapıyosunuz? Askerden haber alan varmı???
 
Katılım
17 Ocak 2009
Mesajlar
19
slm'lar arkadaşlar bende aranıza yeni katıldım derbi hakkında birkaç bilgi almak istiorm.. yardımcı olrsanız sorularımı sormak isterm .. sevqiler..! saygılar..:cherry:
 
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
313
selam arkadaşlar. benim debriyaj teli koptu ya. ve öyle kolay bi yerde değil uuc:( taa karbüratöre kadar falan sökülmesi gerekecek sanırım.. sizin başınıza geldi mi böyle bişiy??
 
Katılım
19 May 2008
Mesajlar
143
benimde kopmustu fercodan sipariş ettim kendim taktım 2 dk de cıkarabiliyorsun debriyaj telini 3 gün önce birdaha koptu birdaha aldım (= sanırım yıkarken motor blokundaki tel tarafı acık oraya su geliyor zamanla kuruyor surekli yaglamak lazım
 
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
393
benimde kopmustu fercodan sipariş ettim kendim taktım 2 dk de cıkarabiliyorsun debriyaj telini 3 gün önce birdaha koptu birdaha aldım (= sanırım yıkarken motor blokundaki tel tarafı acık oraya su geliyor zamanla kuruyor surekli yaglamak lazım
Nazar değmesin benim başıma gelmedi ama ben sürekli yağlıyorum,dikkat ediyorum...
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Korayim kafa ve yan granajin sol tarafini sokmen yeterli olacakdir sandigin kadar zor bir sey degil gecmis olsun, Cihancim selamlar ozlemisdik seni , bizler iyiyiz yani su an icin cok sukur :) Askerden haber yok gitmeden once ve teslim olunca aramasini tembihledim ama ses cikmadi , ama arayacak ve bilgilendiricekdir bizi malum simdi disari cikamamisdir :)

exile.90 selam , arkadasim Baslik'daki 90 sayfada bulamadigin cevaplari merak icinde bekliyoruz , tekrar hos geldin.


Selamlar..
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
1,087
Vayy hareketlenmiş forum yine. Arkadaşlar ben aralıksız kullanıyodum motoru.. karda bile kullandım. ta ki geçen gün kaza yapana kadar =(

bi cuma günü işe giderken, dümdüz yolda motor gaz yememeye başladı.. soğukken yaptığı gibi klasik numaralarıydı. ben gaz yesin diye uğraşırken, gaza dokunmamla birlikte kendimi yerde buldum.. motor bi yanda ben bi yanda.. ne olduğunu anlamadım bile. Yukardan görünmüyordu fakat yere düşüp de asfalt hizasından bakınca farkettim ki yerde tepsi kadar yağ var.. debriyaj maneti ortasından kırıldı ve vites pedalı da aynı şekilde ortasından kırıldı. ayrıca yan grenaj kırıldı =( nasıl üzgünüm anlatamam. bende birşey yok (sol dizim biraz ağrıdı o kadar) onun dışında motorda hiçbir sorun yok. Bahsettiğim kaza da 15-20km hızla giderken oldu zaten. vitesi elimle atıp eve kadar döndüm. motoru bıraktım. o andan beri motora bakamadım. hem çok çalışmaktan hem de moral bozukluğundan. 9 yıldır yaz kış kullanırım, ilk kazamı yaptım... acaba bu parçalar bana kaça patlayacak çok merak ediyorum. kazalı nude var mıdır acaba, ondan parça alsam falan...

Orhan'ı da acaip merak ettim.. bi ses verse keşke
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Geçmiş olsun ketchup
Saydığın parçalar o kadar önemsiz ki :)
En azından kolay bulunur ve maliyeti az olan parçalar :)
Grenaj konusuna gelince neden yenisini almak yerine tamir yoluna gitmiyorsun?
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
1,087
Geçmiş olsun ketchup
Saydığın parçalar o kadar önemsiz ki :)
En azından kolay bulunur ve maliyeti az olan parçalar :)
Grenaj konusuna gelince neden yenisini almak yerine tamir yoluna gitmiyorsun?

Extrema, satarken pürüz çıkarmasını istemiyorum. gözüm gibi bakıyodum.. hani debriyaj ve vitesin orjinalini bulamasam da argon kaynağıyla hallolur belki ama grenajı yapsalar bile o rengi tutturamazlar sanırım. fosforlu mudur nedir.. bakacaz artık =/

Senden de hala bi ses çıkmadı, çalıştır artık şu 250yi de bi vidyo, resim falan koy =) bekleye bekleye helak olduk =)
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Extrema, satarken pürüz çıkarmasını istemiyorum. gözüm gibi bakıyodum.. hani debriyaj ve vitesin orjinalini bulamasam da argon kaynağıyla hallolur belki ama grenajı yapsalar bile o rengi tutturamazlar sanırım. fosforlu mudur nedir.. bakacaz artık =/

Senden de hala bi ses çıkmadı, çalıştır artık şu 250yi de bi vidyo, resim falan koy =) bekleye bekleye helak olduk =)

Motor zaten çalışıyor ketchup şuan rodajdayım :)
Resimler yakında gelir :queen:
 
Katılım
6 Ara 2008
Mesajlar
316
merhaba arkadslar nasılsın bu arada ketchup kardesım gecmıs olsun aynı olay basıma geldı hemde motorda tek tarbe yokken oyle molalrım bozulduki vıtes kolu ucundan kırıldı granazda yandan ufak bır parca kırıldı o moral bozukluyla kaportacı arkdasın yanına gıttım kırık olan parcayı 505 adlı hızlı yapıstırıcıyla ve demır tozuyla cok saglam sekılde yapıstırdı vıtes koluda aynı sekılde ve makınayı daha getırdıgım gun olmustu neyse carsıya gırdım kımsenın ruhu dumadı hanı derlerya makınayı almıs hemen dusmus dıye hernayse benım konum baska benım makına cok sade hıc bır yazı yok acaba nasıl goz alıcı yaparım makınemı bana yardımcı olurmsunuz sımdıden tsk
 
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
393
Geçmiş olsun, vites kolları bunlarda en zayıf parça ve sola düşüşte ilk kırılan parça çünkü plastik,aynısını piriçten sağlam şekilde yaptırabilirsiniz benim bu şekilde fercoda size yardımcı olur!Grenajda tamir olur, bunlar sorun değil ufak olaylar,satarkende çok sorun olacağını zannetmiyorum...
Senin motorun rengini bilmiyorum ama bendeki parlak kırmızı yani turuncu renk olandan inan ilgiden sıkıldım ne zaman bir yere çıksam ışıklarda yolda birileri durduruyor,arkasını dönüp bakanların sayısını söylemiyorum bile, daha nekadar ilgi bekliyorsun,inan fazer ile benim motor yanyana dururken gelip benim motorun heryerini inceliyorlar, yollarda pek olmayan bir motor ve orjinal hali çok çok güzel bence hiç elleme, motorumdan acayip memnunum...
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Ara 2008
Mesajlar
316
saol astral kardesım makınem parlak kırmızı aldıgım cocuk komple yazılarını cıkartmıs evet ılgıyı dersen dogru ben ordudayım ve bu arlar butun mılletın ılgısı makınanın uzerınde 600 sananlarmı dersın durdurup soranlarmı dersın ben ılgı beklıyordum ama bukadar olcanı sanmıyordum ve 125 lık oldunu duyunca ınanmayanlarda oluyor neyse ama ben yazı yaptırmak ıstıyorum mesala rs 125 kaplan anlemı yakısırmı makınaya acaba bır onerısı olan varmı varsa yazarsanız sevınırm
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst