Geçmiş olsun, vites kolları bunlarda en zayıf parça ve sola düşüşte ilk kırılan parça çünkü plastik,aynısını piriçten sağlam şekilde yaptırabilirsiniz benim bu şekilde fercoda size yardımcı olur!Grenajda tamir olur, bunlar sorun değil ufak olaylar,satarkende çok sorun olacağını zannetmiyorum...
Senin motorun rengini bilmiyorum ama bendeki parlak kırmızı yani turuncu renk olandan inan ilgiden sıkıldım ne zaman bir yere çıksam ışıklarda yolda birileri durduruyor,arkasını dönüp bakanların sayısını söylemiyorum bile, daha nekadar ilgi bekliyorsun,inan fazer ile benim motor yanyana dururken gelip benim motorun heryerini inceliyorlar, yollarda pek olmayan bir motor ve orjinal hali çok çok güzel bence hiç elleme, motorumdan acayip memnunum...