arkdaşlar 168 km/h gecen oldumu içinizde ?
--------coq kRaL MotoR ama fazLa biLqim yok suan sanıRsam saTıLmıyor veya satıLıyoras 0 ının maLiyetı ne kaDaRdır ??
Eridim bittim, bu motoru sahibinden de görüyordum sanırım, gerçekten süper birşey ama iyi olmuş dilinden anlayan,meraklısı birisine denk geldi, tekrar güle güle kullan...Video da beklerizBikaç resim atalım artık ama dimi
Gerçi ben çekmedim daha daha önceki sahibi çekmiş ama şuandada hiçbir değişiklik yok motorda
![]()
![]()
cok guzel bi aletmis bu..
gule gule kullan gec te olsa
klasik sorularima geciim
kac beygir
kac basiiii
kac model
bi de sanki lastik istiyo?
Bi de ben soriyim.Kaç para bunlar??![]()
72.5 hp : 250 cc..
ahh ahh iye kaldirdilar bu 2 zamanlilari..
acaba 100 km de kac litre yakiodur..
abi çok değişik bir makine ya egzozları çok güzelmiş ve 98 model 5000 km de nası buldun ya![]()