- Katılım
- 14 Ağu 2008
- Mesajlar
- 5,134
Hyosung ayrı İlkay çin ve kore malları kategori dışı:mrgreen:
hehehe walla doğrudur :queen:
Hyosung ayrı İlkay çin ve kore malları kategori dışı:mrgreen:
Arkadaşlar,
Bir karting sözümüz vardı hatırlarsanız. Gelecek hafta veya bu hafta yapalım artık, ben askere gidiyorum bayramdan sonra. Haftaiçi iş çıkışı Kartal'da yarışalım diyorduk; kimlere uygundur? Herkese daha uygun olursa Zincirlikuyu veya Levent'te de yarışabiliriz. Ne diyorsunuz?
Extrema hayırlı olsun motorun. Harika bir tercih yapmışsın. Motorunun fotoğraflarını bekliyoruz.
Yazin yapiyoruz bilocum![]()
:queen::queen::queen::queen::queen::cat:
Evet arkadaşlar, kartingçi yok mu??
Hayırlı olsun,yine süper bir motor bulmuşsun,Türkiye'de yürürü bile sayılı olan bir motor,tam şaka makinasıBıraktım çünkü şuan bir köşede bekliyor yeni gelecek parçalarını
Bikaç parçasını değiştirip öyle çıkarcam yollara almanyadan kuzen falan yardım ediyo sağolsun gelicek yakında parçalarım
Bu arada iyi dileklerin için sağol..
Ama kasa olarak gerçekten harika bişey çok estetik duruyor
Sağol jonturq![]()