Derbi Derbi GPR 125 Racing Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
Arkadaşlar,

Bir karting sözümüz vardı hatırlarsanız. Gelecek hafta veya bu hafta yapalım artık, ben askere gidiyorum bayramdan sonra. Haftaiçi iş çıkışı Kartal'da yarışalım diyorduk; kimlere uygundur? Herkese daha uygun olursa Zincirlikuyu veya Levent'te de yarışabiliriz. Ne diyorsunuz?
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Arkadaşlar,

Bir karting sözümüz vardı hatırlarsanız. Gelecek hafta veya bu hafta yapalım artık, ben askere gidiyorum bayramdan sonra. Haftaiçi iş çıkışı Kartal'da yarışalım diyorduk; kimlere uygundur? Herkese daha uygun olursa Zincirlikuyu veya Levent'te de yarışabiliriz. Ne diyorsunuz?

kartalda olursa bende gelmek isterim :cat:
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
O saatlere tam elektronik devreler II sınavımı hemen hemen bitirmiş oluyorum.Artık psikoloji ne olur bilinmez ama ben gelmeyi çok isterdim:pale:Motor da yokki hemen atlayıp gelelim.Üzüldüm valla:pr:
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
1,087
Orhan geçen gün Atay'la turlamışsınız, anlattı.. Ben malesef inanılmaz yoğunum =( artık abarttım ve bugün sabah 8:30, gece 22:45 falan çalıştım. elimdeki iş bayrama kadar sarkıyo =( çok üzülerek aranızda olamicam.
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
beni de yazın :cherry: ama kesin garanti veremiyorum. çünkü bu gece nöbetçiyim ve yarın mesaim 16:00 da bitecek. Çok yorgun olmazsam gelirim..
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
Güle güle kullan şimdiden Extrema. Aslında keşke uydurabilip kartinge gelsen de tanışmış olsak.

Evet Erdem bir turladık dona dona :) Yalnız yokuş yukarı bile bizim motorlar GP1 250'yi ayırıyormuş, onu gördük..

GPR KARTING TURNUVASI :
YER : Kartal "Karma Karting" http://www.gurcanticaret.com/karmakart.html
TARİH : 3 Aralık 2008 Çarşamba
ZAMAN : 20:00
KATILANLAR :
1. Orhanko
2. Jonturq
3. Tomass
4. ?


Tekrar söyliyim, isteğe bağlı olarak kartingi Zincirlikuyu'ya kaydırabiliriz.
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
Arkadaşlar üzülerek belirtiyorum işim çıktı gelemiyorum, kusura bakmayın.
 
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
Yazin yapiyoruz bilocum :)

:queen::queen::queen::queen::queen::cat:

Evet arkadaşlar, kartingçi yok mu??

:queen::queen::queen::queen::queen::cat:

Evet arkadaşlar, kartingçi yok mu??


Arkadaşlar 03 Kasım 2008 Çarşamba günü askerlik sınavına giriyorum. Malum haftaiçi olduğu için kartinge çoğumuz vaktimizi uyduramadık, sadece ben ve Uğur vardı. Çarşamba günü saat kaç gibi biter işim bilmiyorum. Bu organizasyon zaman aşımına uğradı sanki.
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Ara 2008
Mesajlar
316
merhaba arkadslar ınsallah bende derbici olucam

:bounce:ayin bu arada ben kemal orduluyum fırıncıyım bu makınayı ılk gordugum gunden bu yana hastasıyım bır gun alıcam dedım ve nasıpse ayın 15 den sonra almaya gelıyorum ıst allah razı olsun jornıy arkadasımdan ban yardımcı olucanı soyledı hem tanısmıs olucaz bu arada herkesın kurban bayramını kutluyorum hayırlara vesıle olmasını dılıyorum :rendeer:
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
selam,arakdaşlar motoru çok beğendim bikaç sayfa okudum ama çok msj var istediğim noktaları bulamadım =( google dana rattım bayisini bulamadım acaba bayisi kim adresi ne?sıfır fiyatı nedir?yedek parçası ucuz mu bulunur mu vs vs??
 
Katılım
17 Haz 2008
Mesajlar
17
Slm Arkadaslar Nasılsınız Uzun Zamandır Giremiyodum Söle Bi Göz Gezdirdimde Sayfalarda Baya Bi Geride Kalmısım Kıs Geliyor Bulundugumuz Zamanı Degerlendirip Bi Organizasyon Yapabiliriz Diye Düşünüyorum..
 
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
393
Bıraktım çünkü şuan bir köşede bekliyor yeni gelecek parçalarını :)
Bikaç parçasını değiştirip öyle çıkarcam yollara almanyadan kuzen falan yardım ediyo sağolsun gelicek yakında parçalarım :p
Bu arada iyi dileklerin için sağol..
Ama kasa olarak gerçekten harika bişey çok estetik duruyor :)



Sağol jonturq :)
Hayırlı olsun,yine süper bir motor bulmuşsun,Türkiye'de yürürü bile sayılı olan bir motor,tam şaka makinası
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst