[İstanbul MT] Heyoooo Adana'dan Burcu gelmiş hoşgelmiş buluşması

Katılım
20 Haz 2008
Mesajlar
159
ilk mesaj banamı düsüyo simdik :) henüz 2 kere bulusmalarda yer aldıgım içn pek cok kişiyi tanımama ragmen güzel insanlarla güzel bi ortamda bulunmak iyiydi,MT ortamı yabancılık cektrmyo insana :) kimseye hosgeldin diyemedik kimin geldiğinide anlamadım zaten :) ama dogum günü olan arkadsın dogum gününü tekrar tekrar kutluyorum :) yafff bu mt de iiyiki war hee :p
 
Katılım
29 Eki 2008
Mesajlar
1,737
ooo hala gelememiş son tayfa amma yavaşsınız bee :)
emüüün nerdesin olm magirüs-RR damısın hala :queen: :queen::queen::queen:
ayberk seninkinden iyi olmasın alper_tim kardeşimizin kardeşi'nin(amma uzun oldu haa :) çiğköftesini tattık birdahakine sendeyiz inş :p
emre resimler nerde kardeşim yapamadınmı hala modem işini ?
okadar resim çektin geldik bakacaz diye tırt yok:pr:

haa birde unutmadan günün anlam ve önemini belirten konuşmayı yapmak istemeyen :p Burcu ya bunu saymayız gene bekleriz dileklerimi iletiyim:)
hoş geldin inş aynı şekilde gidersin
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
eminin üzrine oturdugu , yazı yazdıgı, dokundugu , baktıgı , çalıştırdıgı , iç geçirdigi, yatak fantazileri kurdugu motorlar saglamsa :) güzel bi buluşma oldu diyebiliriz :D :D :D
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Mert'len kaynaştım en kısa zamanda sevişecem, artık jesse'ye sarcam zeytinyağlıları:mrgreen:

Jesse ver kurtul.:p
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
936
Motorumu tutan herkese teşekkür ederim yıhyıhyıh:cherry:

eminin üzrine oturdugu , yazı yazdıgı, dokundugu , baktıgı , çalıştırdıgı , iç geçirdigi, yatak fantazileri kurdugu motorlar saglamsa :) güzel bi buluşma oldu diyebiliriz :D :D :D
ilk olay bende patlıyordu abi son anda yırttık:p

Burcu sen de hoş geldin ama ne hoşunu ne gelişini görebildik, bir dahaki sefere artık :p
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
Son düzenleme:
Katılım
29 Eki 2008
Mesajlar
1,737
eminin üzrine oturdugu , yazı yazdıgı, dokundugu , baktıgı , çalıştırdıgı , iç geçirdigi, yatak fantazileri kurdugu motorlar saglamsa :) güzel bi buluşma oldu diyebiliriz :D :D :D

benimkine oturma falan yoktu sadece çalıştırdı ama bişi olmadı yırttık yani :)

1 hafta dokunmasammı makinaya üzerinden anca kalkar kokusu :cat:
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Daha yeni geliyorum Cok guzel ve Benim ıcın cok anlamlı bır bulusma oldu... Neşesiz gunumde Bana neşe ve renk kattınız Hepınıze tekrar tekrar cok tesekkur ederım...Sizleri seviyorum.

Resimleride bekliyorum... :mrgreen:
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
ooo hala gelememiş son tayfa amma yavaşsınız bee :)
emüüün nerdesin olm magirüs-RR damısın hala :queen: :queen::queen::queen:
Magirus RR Repsol ile geldim çok adrenalinliydi herkesin yaşaması gereken bir heyecan :p
eminin üzrine oturdugu , yazı yazdıgı, dokundugu , baktıgı , çalıştırdıgı , iç geçirdigi, yatak fantazileri kurdugu motorlar saglamsa :) güzel bi buluşma oldu diyebiliriz :D :D :D
sağlam sağlam, sadece morigan kılpayı kurtuldu o kadar :p
Motorumu tutan herkese teşekkür ederim yıhyıhyıh:cherry:
ilk olay bende patlıyordu abi son anda yırttık:p
şanslı günündeymişsin valla geçmiş olsun :)
ben dedim dimi nasıl bi karakter bu yaaaa:cherry:
sende yok diye kıskanma olum :p
benimkine oturma falan yoktu sadece çalıştırdı ama bişi olmadı yırttık yani :)
1 hafta dokunmasammı makinaya üzerinden anca kalkar kokusu :cat:
benimkine oturma falan yoktu derken başkanım? ben milletinkinemi oturuyorum :p
 
Katılım
29 Eki 2008
Mesajlar
1,737
oturmadın diyom işte sadece çalıştırdın :D
senin nereye oturduğun belli değillkii :queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
eminin üzrine oturdugu , yazı yazdıgı, dokundugu , baktıgı , çalıştırdıgı , iç geçirdigi, yatak fantazileri kurdugu motorlar saglamsa :) güzel bi buluşma oldu diyebiliriz :D :D :D
ii ya herkez saglam :p .. bi kaç kişi yoq onlarda ormana pikniğe gitti
Motorumu tutan herkese teşekkür ederim yıhyıhyıh:cherry:
ilk olay bende patlıyordu abi son anda yırttık:p

önemli deil , ne demek =)

emin abıdenmıdır nedır bılmem ama eve gıderken tır ın arkasına stıcker oluoduk :D
biraz ben kaşındım , transporterı saglıcaktım :) 3 serıtlı yol baktım en sagda tır gıdıo ortada transporter . porterın sagından vınladım oysakı tır gıtmıomus duruomus .porterın yanına geldımkı porter uyuzluguna gazı kökledı .bende gazı kestım aynaları kontrol ederek porterın arkasından devam... ve bır maceranın daha sonuna geldık
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
ii ya herkez saglam :p .. bi kaç kişi yoq onlarda ormana pikniğe gitti


önemli deil , ne demek =)

emin abıdenmıdır nedır bılmem ama eve gıderken tır ın arkasına stıcker oluoduk :D
biraz ben kaşındım , transporterı saglıcaktım :) 3 serıtlı yol baktım en sagda tır gıdıo ortada transporter . porterın sagından vınladım oysakı tır gıtmıomus duruomus .porterın yanına geldımkı porter uyuzluguna gazı kökledı .bende gazı kestım aynaları kontrol ederek porterın arkasından devam... ve bır maceranın daha sonuna geldık

ah ilhan ah, ben sana dedim dimi "motoruna ben bindim bundan böyle dikkatli git " diye :mrgreen:
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
gece dün akşam haliç sahilde bitti abiler saat 2 de dahıldık resimler biraz sonra gelicek bu arada pasta için teşekkürler :rendeer:çaylar içinde bekoya teşekkürler :rendeer:
 
Katılım
29 Eki 2008
Mesajlar
1,737
yaw millet okadar çene döktü burcu nerde beee
yahu bi tşk yazısı yaz bari konuşmayı geçtik
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836


63.imageshack.us/img363/halisahil001zi1.jpg/1/w640.png[/IMG][/URL]


turgay niye cektin kafanı len :mrgreen:




5.imageshack.us/img505/halisahil012mp1.jpg/1/w640.png[/IMG][/URL]



05.imageshack.us/img505/halisahil021rg8.jpg/1/w640.png[/IMG][/URL]



imageshack.us/img407/halisahil034ye2.jpg/1/w640.png[/IMG][/URL]
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst