- Katılım
- 20 Haz 2008
- Mesajlar
- 159
ilk mesaj banamı düsüyo simdik
henüz 2 kere bulusmalarda yer aldıgım içn pek cok kişiyi tanımama ragmen güzel insanlarla güzel bi ortamda bulunmak iyiydi,MT ortamı yabancılık cektrmyo insana
kimseye hosgeldin diyemedik kimin geldiğinide anlamadım zaten
ama dogum günü olan arkadsın dogum gününü tekrar tekrar kutluyorum
yafff bu mt de iiyiki war hee 













