[İstanbul MT] Heyoooo Adana'dan Burcu gelmiş hoşgelmiş buluşması

Katılım
29 Eki 2008
Mesajlar
1,737
güzel bi geceydi arkadaşlar herkese teşekkürler
umarım burcu arkadaşımızda memnun kalmıştır
bu arada resim çeken arkadaşlarımız lütfen resimleri koysunlar
malum yazıyı ısırırken çekilen resimleri istiyoruz:mrgreen:

emün hepsini kurşuna dizer beee :queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
burcu ,sen eminle buluştunya , git bi hayabusanı her tarafına su deyecek şekilde yıka . :p sende eminzede kurbanlarından olmayasın :mrgreen:
 
Katılım
29 Eki 2008
Mesajlar
1,737
burcu takma sen onları takılıyolar
yazacak yer kalmadı ıvır zıvırları buralara yazıyolar arada sana takılıyolar :p
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
arkadaşlar ben jeeese pasta yedirmiştim nerde o resim cabuk cıkarın ortaya:wiinkk:
 
Katılım
22 Şub 2007
Mesajlar
1,760
burcu hnm hoş gelmişsiniz metropolimizeDD ben topigi yeni gördüm ama olsun karşılamayı alpertim abimiz düzenlemiş profilindeki şu ibre dikkatimi cekti
Mesajlar: 1.230
Üyelik Tarihi: 20-11-06
Bulunduğu Yer: 01
Motosikleti: ne istersen var :p
Kan Grubu: AB Rh-

Allah arttırsın:D bu bayanlardaki doyumsuzluk 2 tekerede yansımış hadi hayırlısı:D

erkekler ise aman abi az yaksın, bozulmasın yeter kanısını hala taşımakta:)
 
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
1,610
Ya kardeşim, kız kalkmış o kadar yoldan gelmiş. Siz tutup sarı gacilerin resmini çekip buralara koymuşsunuz (gerçi resimde koyulmayacak gibi değil ama) neyse konumuza dönelim. Hani nerde o atraksiyonlu resimler toplasan 20 resim ya var ya yok 17 tanesin sarışın ablanın. Yoksa ben yanlışmı anladım burcu o mu? Bak doğru söyleyin, eğer oysa ve ben bu buluşmaya gelmedim, kendimi gidip yüksek bir yerden aşağıya bırakıyım.
 
Katılım
3 Eki 2008
Mesajlar
6,477
Ya kardeşim, kız kalkmış o kadar yoldan gelmiş. Siz tutup sarı gacilerin resmini çekip buralara koymuşsunuz (gerçi resimde koyulmayacak gibi değil ama) neyse konumuza dönelim. Hani nerde o atraksiyonlu resimler toplasan 20 resim ya var ya yok 17 tanesin sarışın ablanın. Yoksa ben yanlışmı anladım burcu o mu? Bak doğru söyleyin, eğer oysa ve ben bu buluşmaya gelmedim, kendimi gidip yüksek bir yerden aşağıya bırakıyım.

birader çok resim varda kimisi şiddet kimisi cinsel içerikli olduğundan ayrıca o akşam bir arkadaşın doğum günü olduğundan resimler ayrı ayrı yerlerde... sarışısın hatuna gelince, sen kendini bir yerlerden at çünkü o hatun burcunun eline su bile dökemez.....
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
birader çok resim varda kimisi şiddet kimisi cinsel içerikli olduğundan ayrıca o akşam bir arkadaşın doğum günü olduğundan resimler ayrı ayrı yerlerde... sarışısın hatuna gelince, sen kendini bir yerlerden at çünkü o hatun burcunun eline su bile dökemez.....

diyosun:queen::queen:

gürkan abi o resim benim evdeki makinada var akşam koyarım... ama emrede de var gün içeisinde o da koyabilir...

düzgün yazın kardeşim :bounce:

Ya kardeşim, kız kalkmış o kadar yoldan gelmiş. Siz tutup sarı gacilerin resmini çekip buralara koymuşsunuz (gerçi resimde koyulmayacak gibi değil ama) neyse konumuza dönelim. Hani nerde o atraksiyonlu resimler toplasan 20 resim ya var ya yok 17 tanesin sarışın ablanın. Yoksa ben yanlışmı anladım burcu o mu? Bak doğru söyleyin, eğer oysa ve ben bu buluşmaya gelmedim, kendimi gidip yüksek bir yerden aşağıya bırakıyım.

yakından görsen büyle şeyler yazıcanı tahmin etmiyorum :wiinkk:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst