- Katılım
- 29 Eki 2008
- Mesajlar
- 1,737
güzel bi geceydi arkadaşlar herkese teşekkürler
umarım burcu arkadaşımızda memnun kalmıştır
bu arada resim çeken arkadaşlarımız lütfen resimleri koysunlar
malum yazıyı ısırırken çekilen resimleri istiyoruz:mrgreen:
emün hepsini kurşuna dizer beee :queen::queen::queen::queen: