[İstanbul MT] Heyoooo Adana'dan Burcu gelmiş hoşgelmiş buluşması

Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
peki bu akşam belki bi süpriz çıkış yapabilirim :cat: söz vermiyorum . kısmetse geliriz
bide kroki atsanız süper olur. . .
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Biz de gelmek isterdik ama Emre yine akşam çalışıyor sana buradan hoşgeldin demekle yetineceğiz artık Burcu :rendeer:
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
kroki yok açık adres var tarıf yok arkadaş biri şu yeri tarif etsin yanında yöresinde bildik biyer söylesin hiç olmassa?
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
kroki yok açık adres var tarıf yok arkadaş biri şu yeri tarif etsin yanında yöresinde bildik biyer söylesin hiç olmassa?

e5 den incirliye kadar geldinya, sağdan bakırköy istikametine dönüp köprü üzerinden karşıya geçip bakırköye doğru ilerlerken 3. ışıklar dikilitaş, orada sorarsınız kafeyi :wiinkk:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
o diilde bu Burcu İstanbul' a niye gelmiş ki::deliir::
 
Katılım
20 Haz 2008
Mesajlar
159
bende bende gelcem sanrsam :) evm orda sayılr zatende cıkıcam yani dısarı :)
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
burcu hn. hoş geldiniz efendim...:rendeer:

bu kafe keyf dikilitaşın sol'undamı kalıyor? argile kafe olan yermi?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst